foutje bedankt...

A

Anoniem

Guest
 niet leuk!

Misschien kunnen jullie het je nog herinneren van vorige week....

sperma onderzoek ....

volgens de assistente moetsne we het inleveren bij het ziekenhuis.... niet dus. Kreeg gister te horen ( ipv de uitslag) dat het onderzoek opnieuw moet!
Bij het ziekenhuis zetten ze alleem sperma op kweek, dit hebben ze wle voor de zekerheid gedaan. Maar de uitslag krijgen we niet.... omdat dit niet de vraag van de arts was. Dus als de arts het aanvraagd krijgen we wel de uitslag..... en die wil ik hebben. Want stel dat het komende onderzoek niet geo dis en we als nog een kweek moeten dan hoeven ze die niet meer te doen.
ECht balen, want we gana morgen op vakantie. En er mag 3 dagen geen zaadlozing geweest zijn. Zondag was de laatste keer....dus dat is zo'n 2,5 dag... ik lever het toch maar in..... het duurt zo al weer lang genoeg. Ik heb echt liggen janken. Vond het zo spannend om op de uitslag te wachten en nu dit.

Dus morgen maar iets later aanrijden....

heeft iemand mannetje zaad kweek gehad??? Waarom doen ze dat? Wat onderzoeken ze dan?

liefs LA

ach wat balen en vervelend voor je joh!! kan me goed indenken dat je woedend bent op zo iets! tis allemaal al spannend genoeg he! ik hoop dat je snel zekerheid krijgt hoor!
toch een fijne vakantie en probeer beetje te genieten oke?

liefs sweety ( bijna 6 weken zw)

Hi,

Wat ik niet helemaal snap: had je geen begeleidend formulier meegekregen dan?

Het sperma van mijn man is ook getest. Bij hem keken ze voornamelijk naar het aantal en de activiteit ervan.

Groetjes,
Paula 18w3d

jawel wel mee gekregen, maar je hebt meerdere plekken wara je het in kunt leveren! Bij de huisarts zei de assistente doe maar bij het ziekenhuis dat is het dichtste bij.
En het had bij het diagnostisch centrum gemoeten.
En in het zieknhuis hebben ze dus het kweekje gedaan.... uit voorzorg. Anders hadden ze niets gedaan.
Die uitslag ging naar het diagnostisch centrum en via hun naar de huisarts. En hun merkte op dat ze niet het goede hebben gedaan omdat het bij hun ingeleverd had moeten zijn......
dus morgen leveren we het op de goede plek in en rijden we door naar onze vakantie bestemmming,,,,

gr liefs LA

Terug
Bovenaan