Foutje... Bedankt!!

Oeps! Gisteren de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed met alletwee de baby's, maarrrrr....
zeiden ze 3 weken geleden dat we er 2 meisjes bij zouden krijgen, nu bleek dat 1 meisje toch echt een jongetje is!!
Dat was weer een verrassing, nu heb ik er wel genoeg gehad ;-D
Had zelf al de hele tijd het gevoel dat het een jongen en een meisje waren, dus moest 3 weken geleden even omschakelen. En nu dus weer! Zijn er superblij mee, na een zoon, nu nog 1tje van ieder erbij! En natuurlijk dat de controles allemaal goed waren.. da's uiteindelijk het allerbelangrijkst!

Groetjes,
Myrte78

Gefeliciteerd! een koningskoppel.
Stiekem hoop ik dat wij ook een jongen en meisje krijgen, zou ik echt leuk vinden.
Ben zo benieuwd! Maar wij willen het niet weten, hebben we nog een verrassing he. Alleen moet nu wel 4 namen verzinnen, best moeilijk. Zijn jullie er al uit hoe ze gaan heten?

Gefeliciteerd!!
haha ik ken het oeps foutje gevoel!
kregen wij eerst een zoon, bleek het een meid, ook mijn gevoel vond het idee van een jongen niet kloppen maar wat wil je na 3 meiden!
nu krijgen we dus onze 4e meid en ben dr super blij mee...

liefs

Je ziet het nog best veel he dat ze ernaast zitten!!ik wil echt dat ze het met 100% kunnen zien anders durf ik denk toch geen rose of blauwe kleertjes te kopen.
wel leuk hoor Myrthe een jongen en meisje!en mommy leuk hoor 4 meiden mn zus heeft ook 4 meiden achter elkaar gekregen en ze zijn zo leuk met elkaar.het 5de kindje werd een jongen.en word helemaal vertroeteld door zn grote zussen.
liefs jootje

Terug
Bovenaan