FOUTJE.......ben toch ZWANGER!!!!

Hallo meiden,

Na een zware nacht in het ziekenhuis, door alle onzekerheid, vanochtend voor de zekerheid toch weer een echo gehad. Wat denken jullie? Er was gelijk een vruchtje te zien met hartslag! De assistent heeft de gyn. erbij gehaald en die zei direct dat het een gezonde zwangerschap is en dat er iemand anders een cursus echografie moet volgen! Daarna zei hij wel gelijk dat het soms moeilijk te zien is....

Dus dat mijn HCG zo hoog was (gisteravond nog hoger dan gistermiddag) is dus helemaal geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap met de nodige risico's voor mij maar gewoon een gezonde zwangerschap in mijn baarmoeder! Was helemaal ingesteld op opnieuw een laparascopie en nu dit....tis gewoon niet te geloven...

Kan wel boos zijn, maar niemand doet dit expres natuurlijk. We zijn superblij met dit nieuws en proberen nu echt te gaan genieten al lijkt het nog steeds onwerkelijk. Volgende week weer een controle bij de polie in het ziekenhuis.

Bedankt voor jullie lieve reacties!

Liefs,
Julia
 
Nou, wat een wonder! Geniet er zo verschrikkelijk van dat je alle narigheid vergeet. je hebt het verdiend. o, wat een heelijk gevoel moet dit voor jullie zijn!

xx
 
Terug
Bovenaan