foutje bij 20wk echo...

elize81

New member
wij hadden afgelopen maandag de 20weken echo..dus wij daarheen en gingen ons melden..dus ik zeg nog is het wel bekend dat het er 2 zijn?
uuhh...nee..foutje vanuit het ziekenhuis, even niet doorgegeven want dan word er een uur voor gerekend ipv een half uur..heel fijn.
maar kregen toch globaal een echo, ze heeft ze alle 2 bekeken, zag er allemaal goed uit, en voor zover ze kon zien worden het 2 meiden!!nu mogen we 6 juli terug komen voor 1 uur, gaan ze weer meten en alles helemaal goed bekijken!toch soort geluk bij een ongeluk!

verder groeit mn buik hard, ga ik ze al zien bewegen, heerlijk dat getrappel in je buik!
ben alleen erg aan het hoesten, geborrel in mn longen, maar mn huisarts wil nog niets geven ivm mn zwangerschap..je mag wel verrekte weinig als je wat mankeert, alleen een hoestdrankje..maar met mn ziekte v crohn willen ze wel dat ik humira (injecties) ga gebruiken, wat helemaal niet goed is voor de kindjes, dus probeer het zo uit te zingen..rusten en op mn voeding letten.
 
Yay! 2 meisjes, wat leuk! Ik dacht al waar blijven ze, al zoveel jongetjes in november!

En zeker een geluk bij een ongeluk zeg dat je ze nu even mocht zien en 6 juli weer! Goed dat ze extra kijken, kan nooit kwaad natuurlijk! Leuk dat je man de meisjes ook al kan voelen!

Je mag inderdaad weinig qua medicatie wanneer je zwanger bent, zijn ze even extra voorzichtig... Soms best lastig inderdaad! Toch liever het zekere voor het onzekere als id dat voor jou nu lastig natuurlijk maar heel goed dat je op je voeding let en genoeg rust neemt!
 
Hee elize,

Wat stom dat ze niet wisten dat het om een tweeling gaat zeg! Maar goed, nu mag je nog een keertje extra spieken naar je meiden! Leuk hoor meisjes.....zijn hun ook 1-eiig? Bij ons wel en wij krijgen 2 jongens! :)

Wij hebben trouwens 9 Juli de 20 weken echo maar hebben eerst een half uur de echo en daarna een half uur voor een gesprek met de gyn. Zou die echo van ons dan ook een uur moeten zijn? Ben wel heel regelmatig onder controle, zeker 1x per 10-14 dagen. Jij ook?

Nou meid, fijn dat het verder zo lekker gaat, is hier helaas andere koek maar goed....alles voor de kleintjes he?! Begrijp overigens dat je die injecties probeert te vermijden, klinkt niet best maar ja....jij hebt ze waarschijnlijk wel nodig.

Sterkte en geniet van je hummeltjes :) Liefs Lynn.
 
hey Lynn

wat leuk 2 jongens :) bij ons zijn ze twee-eiig en toch 2 meiden, ze wist het nog niet helemaal zeker maar er is nu 2 x naar gekeken en beide zeiden 2 meiden, dus 6 juli weer even checken haha..

ja miss is het bij jullie anders maar er word een half uur per kindje gerekend, en kijken ze echt alles na, vooral het hartje..ik ben om de 3 weken onder controlle, altijd met echo, en onder controlle bij mn MDL arts voor de crohn.

Hoe komt het dat het niet zo lekker loopt?nog erg beroerd??
ik had ook een ander idee van deze zwangerschap, bij mn dochter ging het volgens het boekje, nu heb ik van alles wat :( ik moet me nu al overgeven aan de hulp..

voel jij al getrappel in je buik?best grappig met 2 hummeltjes in je buik..voel en zie duidelijk waar ze zitten..

sterkte en alvast succes bij de 20wk echo :) liefs elize
 
Terug
Bovenaan