Foutje van nutricia!

Hallo!!

Ff een tip voor mama ´s die NUTRITON (johannesbroodpitmeel) gebruiken! Er is nl. een foutje in de  productie gemaakt. Dit betekend dat ze niet kunnen leveren. De schappen in de winkels zijn nu dus leeg of bijna leeg! Mocht je wat vinden en je het toch nodig hebt de komende maanden, sla dan in. HAMSTEREN!!  Heb ik ook gedaan, nl. Het personeel weet van niks in de winkels, maar de nutricia lijn is gebeld en die bevestigde het. Het probleem kan over een paar dagen, weken of maanden opgelost zijn. ´t Is ff dat je het alvast weet! Greetz patries
 
Hoi,

Ik kon de Nutriton vorige week ook nergens meer krijgen dus had al een vermoeden dat er iets met de productie zou zijn maar ineens hadden ze het vorige week weer bij Dirx Drogist. Misschien dat zij zelf nog een voorraadje hadden dan.
Ik dacht dat het opgelost zou zijn en heb dus maar 2 pakken meegenomen.
Ik ga van de week gelijk nog even inslaan.

Bedankt voor de tip.

Gr. Kim
 
Hoi,

Vond de schappen de laatste weken al zo leeg. Dacht dat het aan de plaatselijke Kruidvat lag. Heb nog wel één pak in voorraad, maar hoop dat dit niet te lang gaat duren. Niet erg professioneel van Nutricia!

Groetjes Ger
 
Hoi,

Heeft iemand een ander idee wat we voor Johannesbroodpitmeel kunnen gebruiken. Ik heb nog 2 pakken dus kan nog wel even voort maar als ik het niet geef spuugt hij echt veel terug.

Gr. Kim
 
Hoi,

Geen idee, volgens mij zijn er geen alternatieven. Mijn moeder heeft bij de Etos nog 2 pakken kunnen halen. Daar kenden ze het probleem niet en dachten ze het gewoon weer binnen te krijgen (vanuit eigen voorraad). Bij "mijn" Kruidvat en DA al een tijdje lege schappen...

Groetjes Ger
 
hoi hoi,

Ik gebruikte ook altijd johannesbroodpitmeel..
Toen ben ik overgestapt naar nutrilon A.R. dit werkt ook perfect,
misschien een tip voor jullie..

succes groetjes simone
 
Terug
Bovenaan