foutje

Hoi meiden,

Zit ik bij de gyn,..toch wel spannend allemaal...evengoed nog goede hoop...zegt hij ik heb niet zulk goed nieuws...ik schrok me rot...hebben ze een foutje gemaakt bij het bloedprikken...verkeerde nagekeken, dus nu weet ik nog niks...Net weer bloedgeprikt en in de loop van de week kan ik bellen voor de uitslag...stom toch!! Maar ja, kan gebeuren....

Ik heb wel meteen een verhoogde dosis (150 mg) clomid meegekregen, omdat mijn temp vrij laag is gebleven en ik zelf denk dat ik geen ei gehad heb (vanaf wo iets hoger) dus we wachten het nog even af...de vorige 2x werd ik op cd 26 ongi en dat is morgen...

Het kan ook nog zo zijn dat ik helemaal geen ongi krijg als ik geen ei heb gehad en dan moet ik bellen en krijg ik primolut om het op te wekken!

De arts zei dat ik 15% kans heb met 150 mg dat het aanslaat...weinig toch...hij vertelde dat de kans kleiner word naarmate je meer nodig hebt...

Ik zei dat ik soms best bang was dat niks zou helpen en of er uberhaupt wel eitjes aanwezig zijn...hij zei je hebt allemaal eitjes (kan hij zien aan mijn bloed) alleen zijn ze een beetje dwars, maar ze gaan straks echt springen hoor...ik zei al dat word een lastig kind...Ik voelde mij wel gerust gesteld door de gyn!!

Ik vroeg nog of ik niet meteen met injecties mocht beginnen, maar hij vertelde dat je echt dit traject moet doorlopen,,,zit op zich wel wat in natuurlijk....en die injecties kosten ook nog wel wat vertelde hij ( alvast beginnen met sparen) maar ja, we hebben er alles voor over!!!

Liefs, moi xxxx

Oooooooh moi, ze houden je wel in spanning hè! Weer een paar dagen wachten (en ongetwijfeld nog een blauwe plek op je arm) Wanneer kan je weer bellen? En zou het niet kunnen dat je toch nog zwanger wordt/bent deze cyclus?

Nou, we horen het wel weer!

Liefs, el.

He bah dat is vervelend dat je nu nog niets weet. Maar toen hij zei, ik heb niet zo'n goed nieuws had hij natuurlijk nog veel beroerder nieuws kunnen brengen. Nu moet je wel weer afwachten maar nog goede hoop. Enne net zoals el zegt, misschien toch nog zwanger deze ronde, ik zal voor je duimen....!

Liefs Molly.

He Moi,

dat is balen! Wel fijn dat hij meteen actie heeft ondernomen wat betreft die 150 mg. Dan heb je het maar vast in huis, als het nodig is. Goed om te weten dat je wel eitjes hebt! Dat is in ieder geval iets.
Knap dat je tegen hem hebt gezegd dat je bang bent dat het nooit gaat lukken. Meestal helpt het een hoop om je angst uit te spreken, dan krijg je tenminste antwoord van een deskundige en hoef je niet te blijven malen!
Ik was net bezig een mailtje te schrijven aan jullie, dus de rest krijg je per mail!

Liefs Kiki

Hallo Moi

Dat is inderdaad wel even balen dat je nu nog een paar dagen meot wachten. En niet alleen voor jou, wij zitten ook in spanning. Maar het is wel fijn dat je er goed met de gyn over kon praten. Voor hetzelfde was het weer zo'n flappie als de vorige keer. Nou je laat ons vast wel weten als je uitslag hebt. en ik blijf voor jullie duimen.

Liefs Janna Nienke

Terug
Bovenaan