Frambozenbladthee/ Capsules

Wat ik graag wil weten is wat jullie ervaring hiermee is. Ik heb nl. gelezen dat het helpt om de baarmoedermond week te maken en de bevalling zo op gang te helpen, klopt dat of is het een bakerpraatje????

Hoi,

ik denk dat het een bakerpraatje is want ik heb een paar dagen frambozenblaadjesthee gedronken en mijn baarmoedermond zit nog dicht...

Groetjes Linda
41weken zwanger

indiaanse klaver schijnt wel te helpen, als je het boekje ophaalt bij een gezondheidswinkel staat het er ook echt bij, als pijnbestrijding bij bevallen en weeenopwekkend. Ik heb het zelf besteld, ik ben 38 weken zwanger.
Ik had het ergens gelezen op internet maar kan het niet terugvinden. Het schijnt dat als je dat neemt een dag later vaak de bevalling al begint.
succes als het heeft geholpen laat ik het nog wel weten. (ik weet niet of het dan nog nodig is)

groetjes

hoi,
ik drink nu een week of 3 frambozen blad thee. Het is goed voor het soepeler maken van de baarmoeder mond, het gaat er dus niet van open! Verder maakt het de spieren soepeler (altijd handig, vooral je bekkenbodemspieren), en is goed voor algehele ontgifting. Dus ook als het niet werkt is het super gezond! Ik vind het wel een fijn idee dat mijn lichaam ontgift wordt, en het is voor mij gewoon een fijne bijkomstigheid als het ook werkt voor de baarmoedermond. Baat het niet dan schaadt het niet! :)
Groetjes, Stephanie (35+2)

Voor degene welke indiase klaver besteld heeft:dat is niet goed!
Zelf ging ik naar de Tuinen en kreeg er uitleg over, er stond wel 5 keer op de gebruiksanwijzing dat het niet geschikt was voor zwangere vrouwen!!
Wel voor vrouwen welke in de overgang zijn of net bevallen zijn;
Weet wat je doet!

Groetjes Linda

41weken2dagn zwanger

Voor degene welke anoniem reageerde op de vraag van UK:

Indiase Klaver wordt afgeraden, dit staat ook op de gebruiksaanwijzing!!
Zelf wilde ik het ook gaan proberen maar ben er van afgestapt en ben daar blij om.
Net als wonderolie wat ook heel slecht is.
Ik weet het, heb geduld en spreek uit ervaring...
ben nu bijna 41,5 weken zwanger dus weet ik waar ik het over heb.
Indiase Klaver schijnt wel goed te zijn voor de overgang of naaaaa de bevalling.

Groetjes Linda

Na het eten van 2 hele ananassen had ik een stortbevalling.
Misschien dat 1 ananas dus genoeg is om de boel aan de gang te krijgen!?
Ik kon hierdoor na de bevalling ook erg makkelijk naar de wc hetgeen wel erg prettig is wanneer je bent ingeknipt.

Succes!
groetjes van Jasmijn

Terug
Bovenaan