frambozenbladthee Wie drinkt het ook

Wie drinkt hier ook frambozenbladthee
en wat denken jullie dat het kwa werking zou kunnen hebben
of hebben jullie er geen geloof bij en vinden jullie het gewoon lekker

Ik azelf drink het sinds vandaag en ben het eigenlijk meer gaan halen omdat ik graag een goede makkelijke en niet zo een bloederige bevalling wil hebben en na het alles snel weer genees en dus op de been ben
bij het zaakje waar ik het haalde vertelde de mevrouw mij ook dat het weeen kan opwekken .
en mijn antwoord hierop was dus tegen haar nou geef dan maar snel mee want ik ben vandaag 39.3 en zou wel heel graag nu willen dat het begin want ja ben het meer dan zat

Dus wie weet voor zaterdag de kleine en wie weet dan dus wat ze zeggen over minder bloeden en een beter en sneller verloop van de ontsluiting en zo (ik ben benieuwd

Hoi,
Ik heb er veel over gehoord en gelezen en het schijnt niet zo goed te zijn als men vaak denkt. Vooral omdat het soms inderdaad weeen kan wekken maar het gaat dan niet zoals het zou moeten gaan...op het tempo van jouw kindje/lichaam. Daarnaast kan het ook bloedingen veroorzaken. Ik zou me er nog maar eens goed in verdiepen! Heb ik toen gedaan en heb besloten het niet te gaan drinken ivm risico's.
Succes!

Nou dan is het al oude hulpje
een gevaarlijk iets
al eeuwen word het gedronken en na mijn weten is er weinig slecht van gekomen
en als verloskundigen raden het ook vaak aan
en ik doe het niet voor de weeen maar voor het na het bevallen

ik weet dat er genoeg vrouwen die thee drinken en na mijn idee is het niet zo schadelijk
aangezien het dan door de staat zou verbieden in de handel

snap dat je het goed bedoelt maar ik zie niet echt kwaad in de thee

en weet je dat deze thee trouwens ook tegen bloedarmoede word gebruikt klinkt meschien raar maar dat is beter dan die ijzertabletten
want die geven weer verstopping

Heb het bij m'n dochter een maand gedronken (blegh) en ze kwam 12 dagen te laat hahahaah!!
Ze komen als ze er klaar voor zijn of als de dokter het opwekt. Mijn ervaring is dat niks werkt, komt vanzelf...... Geduld zul je moeten hebben ;)!!

Ik denk dat je kindje pas komt als het er klaar voor is... Geloof zelf niet zo in thee en dergelijke.. Haha dan liever verse ananas of een tonic...;-)

Seks kan ik me nog iets bij voorstellen, al moet ik daar werkelijk niet aan denken nu...

Hoop voor je dat t gauw begint!

Ik kan me voorstellen dat je wilt vasthouden aan iets wat werkt, maar ik denk ook dat alleen bijvoorbeeld sex werkt. Doordat je baarmoeder bij een orgasme die samentrekkingen om kan zetten in weeen. Maar verder alle zaken die je kunt eten, die het opwekken, daar geloof ik niet zo in.

Maar Daam, als jij dat wel doet, dan moet je dat gewoon doen, dan heb je tenslotte het gevoel dat je van alles hebt geprobeerd. Ook voor het herstel na je bevalling.

Ik denk dat er van tevoren als is bepaald hoe je bevalling en je herstel gaan zijn, en ik laat het dan ook maar gewoon op me afkomen.

Wat me wel opvalt is dat alle oktober-mama's er klaar voor zijn en graag willen bevallen. Hier is de uitgerekende datum aanstaande zaterdag en bij onze dochter is het zover nooit gekomen. Ze was 12 dagen te vroeg. Dus het is een nieuwe ervaring, niet fijn dat wachten, maar zullen wel moeten.

Ieder succes met de laatste weken/dagen...

Hihi nou de sex werkt ook niet hoor
heb het geprobeert maar nee niks noppes nada
heel vervellend maar we hadden lol iedergeval
maar ik weet nu dat dat ook niet waar is (jammer genoeg )

mijn schoonmoeder zegt ook alles wat ze zeggen is gewoon een fabeltje
en als hij of zij wil komen dan komt hij of zij en niet eerder
lopen kan helpen met de zwaartekracht en strippen van de vk of gyn maar meer ook niet

dus komt hij niet deze week vanzelf dan helpt mijn vk een handje met strippen (en wie weet is hij dan wel bereid om te komen )

Terug
Bovenaan