Frappant.... ( volgen jullie? )

Het is frappant dat:

* Als ik nog maar 4 billendoekjes heb, Thomas en Nina allebei tegen de klippen op gaan schijten op één dag?
* Als ik alle bedden heb verschoond er altijd wel iemand, mens of huisdier, het nodig vind om erin te knoeien, kotsen, of weet ik wat al nog...
* Als ik beneden na het eten alles heb opgeruimd en boven ga piesen, dat als ik terugkom de kinderen met toestemming van papa weer heerlijk zitten spelen in een ontplofte bende?
* als ik "even snel" boodschappen wil gaan doen, iedereen dat idee schijnbaar heeft, en er pas parkeerplek lijkt te zijn in het volgende dorp...

En zo heb ik er nog véél meer helaas, jullie vast ook, ahhaha!

Liefs, marieke

Deze kennen jullie vast ook:

* dat als ik eindelijk de moed heb verzameld om beneden alles te dweilen, er na afloop opeens vele limo-bekers of bierflesjes om moeten vallen, boehoe!

* Dat je net de bodem van de wasmand in zicht hebt, en dat er alweer een vlek zit in de kleding die ze net 5 min aan hebben!
* Dat je net gezogen en gedweild hebt, en manlief komt met de kinderen thuis vanuit de speeltuin.... Of op school of het KDV hebben ze in de zandbak gespeeld....

Die van die boodschappen is trouwens ook erg herkenbaar. En ik heb al een hekel aan winkelen!

Groetjes, Cathy

* dat als ik een avondje van plan ben om tv te kijken er niets op tv is wat ik leuk vind...

* als ik doodmoe ben van de dag de kinderen net bedenken die dag strontvervelend te zijn en overal om janken

* ik juist bedacht had dat ik vroeg naar bed ga er allerlei leuke tv is en het dan toch weer (te) laat wordt.

*ik net mijn haar in model heb het gaat regenen whahahahahah

* Dat je de uitspraak van sommige woorden kan blijven herhalen, maar dat ie dat niet oppikt, maar als je een keer uit je slofje schiet en SHIT roept of VERDORIE (of andere verbasteringen van minder prettige woorden) dat ie dat dan ineens feilloos kan herhalen!

Terug
Bovenaan