freaking out! weet zéker dat ik zwanger ben/was, maar bloedverlies

<p>Oh echt, hoe zenuwslopend zijn de dagen rondom je eisprong tot aan je menstruatie?! Ik heb élke maand 3-5 dagen voor ik ongesteld moet worden al spotting. Dat is niet gebeurd. had 2 dagen geleden ongesteld moeten worden, dat is niet gebeurd. Ik ben al een paar dagen onwijs moe en ben 's morgens kotsmisselijk. Het kan haast niet anders dan dat ik zwanger was/ben... de eerst test 2 dagen geleden gaf een héél licht streepje dus to be sure morgen opnieuw testen. Begin ik vandaag ineens bloedingen te krijgen... Nu eigenlijk dus al in mineurstemming omdat ik denk dat het niet 'gepakt' heeft c.q. een heel vroege miskraam is :( :( Meer dames hier ervaring mee?</p>
 
Het is helder tot donkerrood. Toen ik zwanger was van mijn eerste had ik het ook, al was ik toen 6 weken en was t eenmalig. Ik belde destijds de vk of tenminste, de telefonische dienst. Zij zei serieus tegen mij: tsja, wacht maar af want we kunnen nu toch niks maar ga er maar vanuit dat je een miskraam krijgt. (Mijn zoontje is nu 15 maanden oud). Ben nu echt heel pril, net 4 weken... en heb telkens als ik moet plassen aan het einde bloedverlies.
 
Hey!
ik heb precies hetzelfde als jou gehad alleen heb ik zelfs een maand lang die bloedingen gehad! Is het bloed heel de dag door of met tussenpauzes?
 
ik dacht dat ik ook niet zwanger was daardoor maar uiteindelijk toch zwanger 7 weken.
 
je extreme vermoeidheid en misselijkheid zijn echt tekenen van zwangerschap wellicht een idee om even naar de dokter te gaan?
 
succes x
lau
 
Afwachten, je kunt niks anders. En miskraam gaat niet altijd gepaard met krampen.
Ik heb bij mijn miskraam eerst een dag alleen bij het afvegen bloed gehad en de ochtend erna kwam men de stolsels.
Hopelijk is het bij jou onschuldig 
 
[quote quote=10333268]En LNO weet je al wat meer?[/quote]
Sorry dat ik niet meer heb gereageerd! Maar helaas, uiteindelijk ongesteld geworden. Veel zwaarder dan anders dus ik denk toch dat het met innesteling mislukt is. En je geloof het niet... Deze maand weer precies hetzelfde. Dus ik ga er maar vanuit dat het weer niks is/wordt. :(
 
Terug
Bovenaan