Frederique en alle anderen

Tjonge zeg, ik moet eerst even kwijt dat ik het echt vreselijk vind voor Aagje. Ik voel me er helemaal een beetje akelig van. Wat een klap voor haar zeg. Zie dat maar weer eens te verwerken.
En wij gaan maar door met onze plannen, klachten, enz. Je moet ook wel maar het klinkt zomaar een beetje raar om door te gaan over koetjes en kalfjes. Want dat is het toch vergeleken met wat zij meemaakt.

Toch, Frederique, ik heb je berichtjes gevonden en gelezen hoor.
Eigenlijk heb ik wel een vraagje. Het lijkt elke maand wel dat ik de week voor m'n nod klachten krijg van steken in buik, lies en boven heupbot. En steeds denk ik zou het zo zijn? Nu dus weer. Zijn er meiden die dat ook elke maand hebben? Zou dit nog een afkicker zijn van de pil? Die steken komen toch niet uit de lucht vallen. En zoveel ben ik er nou ook niet mee bezig. Ook heb ik een paar dagen erg veel slijm verloren. De eisprong of een innesteling? Vorige maand had ik rond de eisprong ook niet zoveel slijm. Hoe kan dat nu dan wel? Toch ook nog van de pil?
Ach ja, jullie kunnen ook niet ruiken of ik zwanger ben, en voor je het weet is het de 15e.
Ik ga slapen, ik spreek ?!? jullie vast morgen wel weer.
Doei
 
Hoi meid,

Hoe is het met je? Wat een naar verhaal he van Aagje? Ik moest ook even slikken...

Zelf had ik toen ik zwanger was erg vaak last van steken boven mijn heupbot maar nu heb ik dat niet meer echt. Ik merk zelf ook niets van mijn eisprong.
Veel steken in mijn onderbuik heb ik meestal als ik al ongesteld ben (en toen ik zwanger was had ik het heel erg omdat je baarmoeder groter wordt).

Spannend zeg voor je... Over 2 dagen is je nod.... Laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes Frédérique
 
Spannend hoor nog 2 dagen en dan heb je je NOD. Ik hoop zo voor je dat je positief bericht hebt de 15de. Dat zal wel helemaal geweldig zijn he!!!

Over de klachten heb ik ook een en ander geschreven (zie bericht boven de jouwe).

Ik wens je heel veel succes en tot de 15e.

liefs bibi
 
hallo frederique,

ik herken je klachten maar alo te goed. het had mijn verhaaltje kunnen zijn.

Toch kunnen we niets anders doen als afwachten

succes en laat iets horen

anke k
 
Terug
Bovenaan