Frederique en Nienepien

Hallo meiden,

Ik heb jullie aak gevolgd op het decemberforum.
Helaas zitten we nu weer hier. Ik hoop echt dat het nieuwe forum er snel doorkomt. Zwanger 'willen' worden na een miskraam. Frederique, ik wens je een hele fijne trouwerij en hoop dat we niet te lang op dit forum hoeven te blijven. Sterkte.
Liefs Leisa
 
Hoi Leisa,

Bedankt voor je berichtje. Nienepien zit op dit moment volgens mij heerlijk te genieten in de Ardennen!

Het is echt heel erg balen als je van het zwanger forum weer naar het zwanger worden forum moet... maar we slepen elkaar er door heen en hopelijk kunnen we weer snel naar het zwanger forum!!!
Hoe is het met jou?

Groetjes Frederique
 
Lichamelijk gaat het weer een stuk beter. Het vloeien is bijna gestopt.
Maar ik zit emotioneel nog wel in een kleine crisis. Donderdag moeten we voor een nacontrole naar het zikenhuis en krijgen we misschien ook meer te horen over het vruchtje en verdere onderzoeken van onze genen. En met jou dan. Al klaar voor de grote dag?
 
Hoi Leisa,

Ik ben er helemaal klaar voor. De jurk heb ik al opgehaald en alles is geregeld! Hopelijk wordt het een beetje mooi weer. Zelf heb ik na de miskraam nog 2 weken wat gevloeid maar dat is nu allemaal weer voorbij!! Maandag moet ik mijn bloed laten onderzoeken om te kijken of ik WEER zwanger ben want ik voel me zo zwanger sinds een paar dagen...
Meis, ik hoop dat je die nare ervaring snel een plekje kunt vinden!!!! Laten we hopen dat het ons nooit weer overkomt!!

Groetjes Frederique
 
Bedankt!
Hoop heel erg voor je dat het inderdaad zo is. Meestal houdt je lichaam je niet voor de gek!
Ik wist ook dat het raak was, maar voelde het ook toen het niet meer goed zat. Heel veel geluk en een prachtige trouwerij!
 
Terug
Bovenaan