Frederique

Hoi Frederique,

Beetje late reactie maar ik kom inderdaad ook van het decemberforum af!
Ondertussen al een beetje duidelijkheid over je ei sprong?

Liefs Nienepien

ps: Kan best zijn dat het antwoord al hier ergens staat, maar begin net met het lezen van 2 dagen!
 
Hoi Nienepien,

Ik heb het zekere maar voor het onzekere genomen en wel geklust gister :)
Maar kan me niet voorstellen dat het een schot in de roos is zo vlak na mijn miskraam. Iemand zei dat zo lang er hCg in je bloed zitten er geen eisprong mogelijk was. Ik weet niet of dat zo is hoor maar ik ga er maar van uit dat mijn lichaam nu even helemaal van slag is. Hoe is het met jou nu? Heb je nog contact met sommigen van het decemberforum?

Groetjes Frederique
 
Hallo Frederique,

Ik wilde even weten hoe het met je gaat.
Ik dacht waag een gok op dit forum en bij het eerste berichtje heb ik je al gevonden.
Kun je het allemaal een beetje een plekje geven wat er is gebeurt?

Waarschijnlijk heb je ook veel andere drukte aan je hoofd i.v.m de bruiloft.
Ben je naderhand alweer naar het ziekenhuis geweest om te kijken of alles schoon was?

Misschien is het een gerustellend idee
maar een vriendin van mij heeft in nov. een miskraam gehad na 1 cyclus te hebben gehad was ze weer zwanger.
Ik hoop van harte dat dit voor jullie ook is weggelegt.
En Niennepien uiteraard ook voor jullie!!

Meiden, zet hem op en blijf erin geloven!
Liefs, Monique2
 
Zit eigenlijk in het zelfde schuitje als jou! Weet niet goed wat ik moet verwachten! En wachten duurt heel lang.......
En dat van dat hcg is opzich waar, daarom wordt je daarna pas ongi en kan het langer duren voor je ongi wordt. Ligt er net aan hoelang je écht'zwanger bent geweest. Meestal is het vruchtje al langer gestopt met groeien, voordat je lichaam het afstoot.
Maar mijn uitgangspunt is......wordtje ongi is er ook een eisprong geweest!
(na een miskraam gaan artsen van ongeveer 6 weken uit)
Hoop dat mijn verhaal beetje duidelijk is!

Heb nog contact met Cindy, zij is nu alleen verhuisd en heeft geen internet.......dus eigenlijk niet nee!!!
Lees nog wel mee op het decemberforum, antwoord niet meer!
Jij nog contact?

Liefs Nienepien
 
Hoi Nienepien,

Bedankt voor je duidelijke uitleg.
Ik vond dat zelf ook al vreemd. Op een gegeven moment word je toch weer ongesteld en daarvoor moet er toch een eisprong zijn geweest!
Maar goed, ik ben er iets teveel mee bezig misschien. Ik wil nu na mijn miskraam zo graag weer zwanger worden!!

Ik lees zelf niet meer zo vaak mee met het decemberforum. Af en toe kijk ik even om te zien of er een berichtje van Monique2 staat. Dat was mijn echte maatje daar.

Hoe is het nu met jou? Ben je al een beetje over de miskraam heen? Probeer je ook al meteen weer zwanger te worden?

groetjes Frédérique
 
Hoi lieve Monique,

Wat ben ik blij wat van je te horen. Gaat alles goed met je? Heb je nog kunnen regelen dat je je echo eerder krijgt? Balen dat ze je zo lang laten wachten he? Kan me voorstellen dat je het ook nu wel een keer wilt vertellen aan je omgeving.

Met mij gaat het weer iets beter. Ik heb me een week zwaar ellendig gevoeld maar nu gaat het weer iets beter. Wel ben ik nu meer met kinderen bezig dan ooit.. daar moet ik toch mee oppassen.

Ik heb 3 inwendige echo's gehad en alles was echt weg dus ik hoefde gelukkig niet gecurriteerd te worden!!
Dat lijkt me echt vreselijk.
Robin en ik blijven het gewoon proberen al is mijn vriend wel erg geschrokken van de afgelopen gebeurtenissen en wil hij er iets minder mee bezig zijn.

Over 2 weekjes ga ik al trouwen en die vrijdag ga ik op vakantie... Heerlijk om even afleiding te hebben nu!!

Meis, ik vind het super leuk dat je wat van je hebt laten horen!! Ik keek wel eens op het december forum om te kijken hoe het met je ging maar ik reageerde maar niet altijd omdat ik dacht dat je vast alweer andere maatjes zou hebben.
Heel fijn weekend alvast en hopelijk spreken we elkaar nog eens.

Geniet van je zwangerschap!

Liefs Frédérique
 
Hoi Frederique,

Opzich ben ik er wel goed overheeen, heb me ongeveer een week een emotioneel wrak gevoeld en daarna nog een week dat ik erg weinig energie had.
En soms kan ik er echt nog van balen, door hele rare dingen die dan gezegd worden. Maar dat zal wel slijten.
Wij willen wel graag weer snel zwanger worden. En hopen ook dat dit lukt!

Op dit moment heb ik al een week van die ongi krampen, maar nog niet ongi. Vindt het zelfs nu spannend, terwijl ik 99% zeker weet niet zwanger te kunnen zijn deze maand. Maar ja, er is ook nog geen ongi!

Wat leuk dat je gaat trouwen!!! Geniet er van, het is echt de leukste dag van je leven! Enne waar brengt de vakantie je naar toe?

Liefs Nienepien
 
Hoi Nienepien,

Ik heb precies hetzelfde als jij!!
Ik voelde me ook een week heel erg verdrietig. De laatste dagen gaat het wel weer beter en kan ik er al beter mee om gaan. Ik denk wel dat ik bij de volgende zwangerschap heel erg onzeker en bang zal zijn.
Nadeel is dat ik vrijdag vertrek op huwelijksreis (naar Tenerife) en dat ik zondag weer ongesteld moet worden... dat zou echt balen zijn midden in de vakantie! Maar goed. Ik weet niet of ik dan ook echt wel ongesteld wordt want misschien duurt dat na een miskraam?? Normaal gesproken heb ik een cyclus van 26 dagen... hopelijk is dat straks ook weer zo. Wanneer heb jij je nod?
 
Terug
Bovenaan