Oh... wat lekker!! Veel plezier alvast gewenst dit weekend!!
Ik hang net op met de dokter. Volgens haar kun je WEL een eisprong hebben als er nog HcG in je bloed zit alleen mag het HcG niet heel hoog zijn. Ik had 3 weken terug ongeveer een gehalte van 400 HcG. Ze adviseert mij om maandag bloed te prikken (dan kan mijn lichaam MOCHT ik zwanger zijn nog een paar dagen flink HcG aanmaken) en dan hoor ik het volgende week vrijdag (ik ga die middag op huwelijksreis dus ik hoor het net ervoor). Als het HcG hoger is of bijna gelijk dan zou daaruit dus blijken dat ik inderdaad weer zwanger ben. Als het een stuk lager is dan is de uitslag waarschijnlijk negatief. Dit is niet met zekerheid te zeggen omdat mijn HcG na mijn miskraam zeker is gezakt en als ik NET zwanger zou zijn dan zou mijn HcG wel zijn gestegen maar kan het nog lager zijn dan dat het 3 weken terug was.
Kortom... Frederique gaat maandag naar het ziekenhuis!!!
Gisteravond had ik weer zo'n raar gevoel in mijn onderbuik en ook weer van die steken in mijn borsten. Maar... ik hoef natuurlijk helemaal niet zwanger te zijn (mijn lichaam/hormoonhuishouding kan gewoon van slag zijn!!).
Ik zeg niet tegen Robin (mijn "aanstaande"
dat ik bloed ga prikken omdat ik hem een eventuele teleurstelling wil besparen. Ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben (al ben ik natuurlijk wel rete-gefixeerd op al mijn kwaaltjes nu).
Ik had ook vandaag al kunnen prikken (dan had ik het kunnen weten op mijn bruiloft) maar ik wil mijn lichaam nog een paar dagen de kans geven om HcG aan te maken en ik hoor liever niet op de ochtend van mijn bruiloft dat ik absoluut niet zwanger ben....
Spannend he? Hoe is het met jouw "opgeblazen" gevoel in je buik?
Veel plezier in de Ardenne!! Ik spreek je snel weer maatje!
X Frederique