Frederique

Hi Nienepien,

Ik heb vanmorgen bloed geprikt (mijn vriend weet nog steeds van niets...). Ik ben zooo benieuwd. Ik had verder geen afspraak of zoiets dus ik moest alleen bloed prikken. Vrijdag kan ik bellen met mijn huisarts. Vanmorgen verloor ik wat bloed (a.s. zondag zou mijn nod zijn) dus misschien word ik wel ongesteld... dat zou echt een teleurstelling zijn!!!!

Hoe is het nou met jou? Lekker genoten in de Ardennen? En hoe voel je je???

Kus Frederique
 
Knap hoor dat je het nog steeds geheim kan houden voor je vriend! Ik had het er allang uitgeflapt!
Bloeden nu over???

Ik ben ondertussen weer een beetje ontdooit, het was echt bere koud in de ardenne! Maar erg gezellig.
Vanochtend een klein beetje bruin verloren, dus waarschijnlijk zit de ongi eraan te komen! Heb gelijk mijn volgende berekeningen gemaakt, voel me net zo'n idioot, maar zou betekenen als ik bij mijn volgende ei bevrucht zou worden pas volgend jaar maart zou bevallen! En dat is zo ver weg!!!
Maar ja, moet niet te veel gaan piekeren, anders denkt iedereen dat ik stapel gek ben!!!

Nou mies nog 2 nachtjes en dan is de grote dag! Heb je het nog onder controle? Ze voorspellen in ieder geval erg mooi weer!

XXX Nienepien
 
Ik heb niet echt meer bloed verloren, een heel klein beetje misschien maar dat heb ik eigenlijk al sinds de miskraam. Ik hoop niet dat je ongesteld wordt..... ik ga voor je duimen!! Het duurt nog zo lang voor het vrijdag is .. zou zo graag al meteen de uitslag willen weten!! De bruiloft zit er nu echt aan te komen. Heb het heel druk nu maar morgenavond kom ik nog wel even op het forum kijken. Fijne avond,

Kus F
 
Terug
Bovenaan