Frederique

Hoi Lieve F,
Allereerst bedankt voor je lieve woorden en je medeleven , echt super!!!
Heb vanmiddag de echo gehad en heb inderdaad het hartje zien kloppen en je had gelijk we gingen allebei door het dolle heen, wouw wat is dat mooi , zoiets kleins en dan al zo vol met leven, het beweegde al goed zei ze , en ja dat zagen we echt goed, en dat was een goed teken, want bewegen betekend groeien, nu maar hopen dat het goed blijft gaan!!!Heb er wel alle vertrouwen in hoor.Ben vandaag 8 weken en 6 dagen , dus precies wat we dachten en op 8 april uitgerekend!!!Ben er nog helemaal vol van.Het is een wonder.
Maar genoeg over mij, las net dat je nog geen varens hebt gezien, echt klote zeg, maar zijn die dingen dan wel betrouwbaar, ja ik weet het niet hoor, heb er nooit een gehad of zo, maar als die niks aan geeft heb je geen ei, kan die m niet missen of zo, dat je m stiekum toch hebt gehad? Ik hoop dat je voor de zekerheid wel goed geklust hebt , je weet maar nooit toch ?
Nou heelveel strekte nogmaals en hoop je snel weer te spreken!!!!
Liefs Knuffelbeertje

Hoi Knuffelbeertje,

Wat geweldig zeg dat het hartje klopt!! Nu mag de hele wereld het weten toch?! Weten ze het op je werk al? Was je niet super nerveus? Ik weet nog dat ik in die wachtkamer echt dood ging van de zenuwen.. maarja, ik wist op dat moment dan ook al dat het mis was. Ik vind het in ieder geval fantastisch voor je! Heb je al baby-spulletjes gekocht?

Bij mij is er niets veranderd... we zijn nu 6 weken na mijn ongi en nog helemaal niets.. geen eisprong, geen zwangerschap en geen ongi. Eind deze maand ga ik naar de dokter want dan is het 5 maanden na mijn mk en heb ik nog maar 1x een eisprong gehad. Ik vind dat ik dan wel recht heb op iets van een onderzoek of zoiets vind je niet?

Over die Maybe Baby, hierboven staat dat het inderdaad niet betrouwbaar is.. ik krijg dan wel de kriebels maar eronder staat weer van iemand die zegt dat het wel betrouwbaar is.. Maar ik vertrouw voornamelijk op mijn lichaam. Rond mijn eisprong heb ik nl. veel cerv.slijm en voel ik steken in mijn onderbuik. Als ik vermoed dat ik mijn eisprong heb dan controleer ik dit sowieso ook nog met een CB ovulatietest. Om de dag klussen gaat bij ons helaas vaak niet omdat Robin soms ook 's nachts werkt en ik 's morgens al weer vroeg op moet dus ik doe er alles aan om een eisprong niet te missen!

Wat een lekker weer is het he?! Morgen gaan we naar het strand als het lekker weer is. Ik hoop het want dat is misschien wel de laatste keer dat we dat kunnen doen dit jaar. Heb jij nog leuke plannen dit weekend?

X F.

Terug
Bovenaan