@ fren-1979

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik las jou stukje bij nod april, en het verbaasde je nogal dat je een week voor je eigenlijke ongesteldheid ongesteld bent geworden... Weet je zeker dat je ongesteld bent en dat het geen innenstelingsbloeding is?? Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook en het leek idd ook of ik gewoon ongesteld was geworden.En dat heb je (als je het uberhaupt krijgt) een week na je eisprong en dus een week voor je ongesteldheid)
Wil je niet blij maken met een dode mus, maar wilde het je toch effe melden. Succes,

groetjes Mellow

Hi Mellow,

Dank voor je berichtje. Ik had hier zelf ook al aan gedacht, gister niet enorm ongi, maar vanmorgen toch echt wel. Dus denk dat het geen innesteling is. Hoewel... ik heb echt nergens last van; geen pijn in mn rug, geen krampen etc, waar ik normaal wel echt een dag van uit de running ben. Nou ja, we wachten wel af!

Fren

Hoi Fren,

Ik heb op dit moment hetzelfde. Wij zitten in ronde vijf en dinsdag zou ik pas officieel ongesteld moeten worden. Gister had ik op eens bruin verlies. Echt maar een klein beetje en vanmorgen nog iets. Hebben jullie enig idee wat dit kan zijn zeker omdat het al langer dan een week geleden is dat ik mijn eisprong heb gehad?
Fren, voor jou hoop ik dat het inderdaad de "goede bloeding" is!

Hoi hoi,

ik had het ook wel, dat ik echt flink bloedde, maar was toch een innesteliing toen... Maar goed, het kan idd natuurlijk ook zijn dat je ong. bent geworden. Dat zou erg jammer zijn.
Ik moest gisteren ong. worden en ben het nu nog niet....maar ja, bij mij is de cyclus vrij verschillend. Meestal tussen de 32 en 34 dagen, maar niet standaard elke keer 32 of 33 of 34 ofzo wat een boel vrouwen wel weten. Dus ik hou het maar even rustig bij mezelf, haha! Ik zit alleen dit keer al wel op 37 dagen als ik echt vanaf de eerste dag tel dat ik iets begon, maar dat was zo minimaal dat ik meestal maar een dag of twee dagen later begin te tellen.... ik ben benieuwd. Zou wel leuk zijn nu, dan is het leeftijdsverschil tussen de oudste en de baby niet al te groot, maar wel heel leuk...(vind ik zelf)
Ik hoor wel weer van jullie wat het nu is of geweest is.

groetjes Mellow

Wij zitten in ronde 15, dus heb al heel wat meegemaakt, maar zo vroeg als nu ben ik echt nog nooit ongesteld geworden. Ik ga er maar van uit dat dat het is, want anders maak ik mezelf helemaal gek...

We moeten 6 mei naar het ziekenhuis, naar de fertiliteitspoli, zou geweldig zijn natuurlijk als ik die afspraak kan afbellen, maar ga er vooralsnog van uit dat dat niet het geval zal zijn.

Jullie ook allebei succes, niet ongesteld worden is zo mogelijk nog irritanter dan wel ongi worden, zeker als de testen negatief zijn...

Fran

Terug
Bovenaan