Frencis is geboren op 8-12-2011

Ondanks dat mij vliezen Dinsdag avond gebroken waren en ik woensdag avond weer lekker thuis was kon ik Donderdag rond 16:30 weer naar het ziekenhuis... had hevige krampen en dus gebeld en kon dus komen en bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had... ik had hevige rugweeen en kreeg om 20:30 een ruggeprik.. en om 22:18 werd onze zoon geboren. hij was er binnen 13 minuten dus dat is heel vlot gegaan voor onze eerste kind! ben zo trots op me kleine vent! hij doet het super... Helaas wel 6 weken te vroeg maar gewicht en lengte waren goed... hij weeg 2275 gr en is 48 cm!

Iedereen heeeeel veel succes met de laatste loodjes en zodra ik tijd heb lees ik nog lekker mee met jullie!

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon... snelle bevalling.. hopelijk doe ik het je na zoo snel!!

Zijn jullie alweer thuis of moesten jullie in het zh blijven??

Geniet ervan!

Kussies Laurie

Heej Laurie

Dankjewel ja de bevalling is erg snel gegaan gelukkig!
hoop t ook voor je! hoop t voor iedereen!

Ik ben wel thuis maar doordat mijn zoontje 6 weken te vroeg geboren is moet hij nog in het ziekenhuis blijven! Maar alle verzorgsters zeggen dat hij het super doet. ze hebben zijn voeding ook al omhoog gedaan omdat hij alles netjes binnen houdt! dus dat is een mooi vooruit zicht!!

Dankjewel en nog heel veel succes voor je het weet heb je je wondertje ook in je armen en ik kan zeggen dat is t mooiste moment van je leven!!! hihi

Liefss

Hooi Alinda

Dankjewel!! ja ben er super blij mee!!

genieten doen we zeker!
jij ook nog heel veel succes en net wat ik tegen Laurie zij voor je t weet heb je je wondertje ook in je armen!!
dus geniet er nu nog maar lekker van

Groetjes

Terug
Bovenaan