Friese zwangeren?

Hallo Dames,

Hier nog een zwangere vriesin. Ik ben 32 jaar en ik woon in Wolvega. Na ruim zes jaar ben ik nu on verwachting van de tweede. Volgens de artsen was het niet mogelijk dat wij ooit nog zonder hulp zwanger zouden raken (terwijl dit wel met de eerste gebeurd was) en wij hadden de hoop dus al opgegeven. Nu kom ik er een paar weken achter dat ik dus toch weer in verwachting ben. Wat een geluk he?? Echt een cadeautje!! Vorige week heb ik mijn eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Het was echt geweldig om het hartje te zien kloppen.. Volgens de echo ben ik 30 maart uitgerenkend maar de gyneacoloog die pakt er twee dagen bij en die maakt er 1 april van. Hebben jullie al een afspraak staan of een echo gehad, en waar wonen julie in Friesland??

Groetjes Natasja

Ik ben nu 6w1d zwanger als het goed is, helaas 16 september pas echo, dus moet nog ff geduld hebben.
Ik woon in een klein dorp ongeveer 15 km ten noorden van Drachten.

hallo allemaal,

hier nog een zwangere friezin. ik woon in een klein dorpje dicht bij heerenveen. ik ben nu 7 weken en 6 dagen zwanger van de eerste. afgelopen dinsdag een echo gehad. dat was echt super!!! ik kan het nog niet geloven dat er iets in mij groeit.

groetjes afke

Hallo,

Hier nog een zwangere fries.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee hoelang ik zwanger ben.
Ik denk zo rond de 3 of 4 weken, maar dat weet ik dus niet zeker.

Woensdag ga ik voor een termijnbepaling.
Ik ben wel erg nieuwschierig hoor.

Weten jullie als er in zo'n korte tijd al wat te zien zal zijn op een echo??
Ik ben benieuwd.

Groetjes...

Terug
Bovenaan