friesland....

sjonge jonge...ik weet niet of jullie het al hebben mee gekregen,maar het lijkt wel weer een hype...nu hebben ze ergens in een gehucht in friesland weer babylijkjes gevonden...wat bezielt zo ,n iemand.Vrouw van 25 die nog thuis woont ;3 lijkjes in koffers verstopt..ik kan er zo niet met me pet bij......ik kan er eigenlijk wel heel verdrietig om worden...cker omdat ik weet dat er vele meiden niet of moeilijk zwanger kunnen raken.ppfff

tja ik kan het ook echt niet aanhoren wij zijn namelijk 3 jaar bezig geweest. zulke mensen moeten gewoon nooit zwanger raken en heeeeeeel goed in therapie

snap er werkelijk ook niets van,dan moet er iets met zo iemand aan de hand zijn ........
Zo bizar je eigen kind ik kan er ook met pet niet bij als zo iemand ooit gaat beseffen wat ze gedaan heeft brrrrrr

Vind het helemaal een bizar verhaal!
De ouders hebben verklaard haar nooit zwanger gezien te hebben en nog nooit iets van een bevalling of een baby te hebben gemerkt!
Sorry hor,
maar je leeft met elkaar in 1 huis!

Dat iemand dit 1 keer doet is al gestoord maar ok in paniek is men tot gekke dingen in staat! maar 4x....???

Vind het echt zo bizar!

Liefs Marina

Ik heb zoiets gehoord, maar niet alles.Ik ben absoluut niet van het 'kop-in-het-zand-steken' maar ik blijf de laatste tijd echt nog een beetje steken in mijn zwangerschapshormoontjes, ik trek het niet echt, hoor het wel maar het nieuws/'t journaal komt nog steeds heffie bij mij binnen...

Ja verschrikkelijk zeg, is al weer de derde waar ik iets van heb gehoord.
Ik las net op de nos-site dat haar baas wist van haar zwangerschappen en dat ze tegen hem en diverse had verteld dat ze draagmoeder was.
Dat van die ouders snap ik ook niet, dan moeten ze toch behoorlijk zwakbegaaft zijn zou je denken.
En dan weer in edinburgh, daar heeft een moeder haar 3kinderen gedoodt, zelf heeft ze de sprong van het balkon overleeft,, poeh he, wat is mis met deze wereld zeg!

MJ

jeetje mina

je moet gestoord zijn om zoiets te doen
dan spoor je echt niet

wat drijft iemand om zoiets vreselijks te doen?
waarom moeten die kindjes dood?

laat je dan niet zwanger maken of sta ze dan af ter adoptie als je ze niet wilt maar nee ze moeten vermoord

popfffffffffff wat kan ik hier kwaad om worden zeg

Vergeet niet dat zo iemand echt ziek is. Als je gezond van geest bent doe je dit niet. Dan vermoord je je eigen kind niet. Het verschrikkelijk trieste is dat niemand op tijd door heeft gehad dat deze vrouw hulp nodig heeft. Dat zij dus zo weinig steun uit haar omgeving heeft dat niemand haar goed genoeg kent om te zien dat er iets helemaal fouts aan de hand is.
Als je zover heen bent dan kan je zelf niet realistisch meer denken over de optie adoptie.
Ik heb zelf bij Emma een hele acuute pnd gehad en weet hoe het is als je totaal buiten de werkelijkheid staat en niet meer in staat bent om realistisch na te kunnen denken. Alleen mijn vader zag dat er iets niet in de haak was en heeft mij naar de huisarts gestuurd. Ik weet niet wat er gebeurd zou zijn als hij het niet gezien had.

Terug
Bovenaan