frietje speciaal

Natuurlijk is dat niet teveel. Volgens mij is het heel normaal als je een keer per week frietjes eet. Toen ik net zwanger was ging ik super gezond eten, nu eet ik eigenlijk weer normaal met een paar kleine aanpassingen, wat vaker fruit en dagelijks melk. Ik slik daarbij vitaminen voor zwangeren en mijn kindje groeit prima, vorige week een echo gehad en hij was precies goed.

Je hoeft het echt niet te overdrijven hoor, je mag best frietjes, je mag ook best afentoe snoepen, dat moet eigenlijk allemaal geen probleem zijn.

groetjes, Jane
 
Ik was verslaafd aan patat in de zwangerschap, wel 3x per week heb een gezonde dochter gekregen (die vindt patat ook erg lekker) en ben maar 9 kilo aangekomen
 
OOOH ja lekker he ik wil ook ben jalours op jullie. Ik woon in zweden al twee jaar.Hoewel ik vaak naar NL ga fam bezoeken.Was er laatst nog en inderdaad veel patat gegeten heeeerlijk en frikandelspeciaal ooooooooooh man oh man
 
Ik ging ook in het begin overdreven gezond eten, maar nu weer gewoon normaal. Ik slik ook vitaminen speciaal voor zwangeren en doe af en toe iets extra's. Ook mijn kind groeit goed en ik hoef nog maar drie weekjes!
 
Terug
Bovenaan