Frisio Comfort niet leverbaar

Hallo allemaal

Net las ik in een berichtje dat Nutriton problemen heeft met leveren.
Nou dat is ook zo met Friso Comfort.

Een aantal weken geleden bleek het hier in de omgeving overal op te zijn.
Uiteindelijk heb ik nog een paar pakken te pakken weten te krijgen.
Ik heb Friso opgebeld en die gaven aan dat het wel een paar weken kon duren.

Fijn als je een dochter hebt die eindelijk wat meer gaat drinken, maar net is overgestapt op Friso Comfort.
Ze wilden niet zeggen waarom er niet geleverd werd.

Gelukkig werd het vorige week weer geleverd, maar deze week is het weer niet geleverd.

Ik vind het schandalig dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven mag worden van de overheid. (borstvoeding geven moet gestimuleerd worden)
Er mag ook geen reclame gemaakt worden voor de Friso Comfort 1 en andere 1 producten omdat we allemaal borstvoeding zouden moeten geven.
Zelfs bv Etos zegeltjes mogen op de 1 voedingen niet gegeven worden, want dan stimuleer je mensen om die te kopen.

Hoe gek laten we het worden (en is het al!!!)

Nu ligt het dus weer niet in de schappen en je hoort er niets over. Vandaar dus dit berichtje.

Dus:     Hamsteren.

Ik ben heel benieuwd hoe anderen hier over denken. Graag jullie mening.

Groetjes Chelly
 
Ik heb me al heel lang druk gemaakt over het feit dat je je niet goed kunt voorbereiden op het geven van flesvoeding.
Ik begrijp best dat borstvoeding de voorkeur verkrijgt, maar dat betekent toch niet dat anderen dan maar ongeinformeerd moeten blijven.
Maar goed ik heb geen zin, om deze discussie weer verder aan te zwengelen.

Kun je je   dochter geen mix geven van normaal en comfort om de tijd te overbruggen? 9ik gaf altijd half om half)
En ja verder, zorgde ik er altijd voor dat ik 2 hele pakken in huis had. Maar ja daar heb je nu niets aan.
Hopelijk is het snel weer volop verkrijgbaar.

Nina
 
quote: chelly31 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2006 08:07:58'));

Hallo allemaal

Net las ik in een berichtje dat Nutriton problemen heeft met leveren.
Nou dat is ook zo met Friso Comfort.

Een aantal weken geleden bleek het hier in de omgeving overal op te zijn.
Uiteindelijk heb ik nog een paar pakken te pakken weten te krijgen.
Ik heb Friso opgebeld en die gaven aan dat het wel een paar weken kon duren.

Fijn als je een dochter hebt die eindelijk wat meer gaat drinken, maar net is overgestapt op Friso Comfort.
Ze wilden niet zeggen waarom er niet geleverd werd.

Gelukkig werd het vorige week weer geleverd, maar deze week is het weer niet geleverd.

Ik vind het schandalig dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven mag worden van de overheid.





Hoi,

Ik denk dat het íets anders in elkaar steekt.... Friso wil niet zeggen waarom het niet werd geleverd. Vaak is er dan iets misgegaan in de productie, denk bijvoorbeeld aan de werkwijze van Nutricia, toen er glassplinters in potjesvoeding bleek te zitten. Dat werd eerst heftig ontkend (nee hoor, mevrouw,  onze producten worden zeer nauwkeurig gecontroleerd en  daar  is niet uit gebleken dat er glasspliinters in de potjes zouden zitten; u  kunt ze gerust gebruiken!)  en pas een tijd later op last van de Voedsel en Waren Autoriteit toch naar buiten gebracht. En zo zijn er veel meer voorvallen, die door kunstvoedingsfabrikanten krampachtig in de doofpot worden gestopt, simpelweg omdat zulk soort dingen geld kosten. Het gaat ten koste van de winst; dát is waar het allemaal om draait en dáárom wil Friso niet zeggen waarom het niet werd geleverd (slechte reclame, angst voor teruglopende verkoopcijfers).

Groetjes van Yvonne Z., mv Claudia
 
Ik sluit me aan bij het berichtje van Yvonne;
De fabrikant (Nutricia of Friso of wie dan ook) zal waarschijnlijk geen ruchtbaarheid geven aan het feit dat een product tijdelijk minder goed of niet leverbaar is. Men gaat dan óf hamsteren óf op zoek naar een ander merk dat wél leverbaar is. Puur ter bescherming van hun eigen marktaandeel. Waarschijnlijk zal het ook niet uitmaken of het nou voeding betreft tot 6 maanden of na deze leeftijd.
 
Terug
Bovenaan