Hallo allemaal
Net las ik in een berichtje dat Nutriton problemen heeft met leveren.
Nou dat is ook zo met Friso Comfort.
Een aantal weken geleden bleek het hier in de omgeving overal op te zijn.
Uiteindelijk heb ik nog een paar pakken te pakken weten te krijgen.
Ik heb Friso opgebeld en die gaven aan dat het wel een paar weken kon duren.
Fijn als je een dochter hebt die eindelijk wat meer gaat drinken, maar net is overgestapt op Friso Comfort.
Ze wilden niet zeggen waarom er niet geleverd werd.
Gelukkig werd het vorige week weer geleverd, maar deze week is het weer niet geleverd.
Ik vind het schandalig dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven mag worden van de overheid. (borstvoeding geven moet gestimuleerd worden)
Er mag ook geen reclame gemaakt worden voor de Friso Comfort 1 en andere 1 producten omdat we allemaal borstvoeding zouden moeten geven.
Zelfs bv Etos zegeltjes mogen op de 1 voedingen niet gegeven worden, want dan stimuleer je mensen om die te kopen.
Hoe gek laten we het worden (en is het al!!!)
Nu ligt het dus weer niet in de schappen en je hoort er niets over. Vandaar dus dit berichtje.
Dus: Hamsteren.
Ik ben heel benieuwd hoe anderen hier over denken. Graag jullie mening.
Groetjes Chelly
Net las ik in een berichtje dat Nutriton problemen heeft met leveren.
Nou dat is ook zo met Friso Comfort.
Een aantal weken geleden bleek het hier in de omgeving overal op te zijn.
Uiteindelijk heb ik nog een paar pakken te pakken weten te krijgen.
Ik heb Friso opgebeld en die gaven aan dat het wel een paar weken kon duren.
Fijn als je een dochter hebt die eindelijk wat meer gaat drinken, maar net is overgestapt op Friso Comfort.
Ze wilden niet zeggen waarom er niet geleverd werd.
Gelukkig werd het vorige week weer geleverd, maar deze week is het weer niet geleverd.
Ik vind het schandalig dat er geen ruchtbaarheid aan gegeven mag worden van de overheid. (borstvoeding geven moet gestimuleerd worden)
Er mag ook geen reclame gemaakt worden voor de Friso Comfort 1 en andere 1 producten omdat we allemaal borstvoeding zouden moeten geven.
Zelfs bv Etos zegeltjes mogen op de 1 voedingen niet gegeven worden, want dan stimuleer je mensen om die te kopen.
Hoe gek laten we het worden (en is het al!!!)
Nu ligt het dus weer niet in de schappen en je hoort er niets over. Vandaar dus dit berichtje.
Dus: Hamsteren.
Ik ben heel benieuwd hoe anderen hier over denken. Graag jullie mening.
Groetjes Chelly