friso 2,of 3 of gewone melk?

A

Anoniem

Guest
hallo

lianne word dinsdag een jaar! hoera!
maar nu was gister de friso 2 op...dus zijn we begonnen met friso  3 maar.
maar ik twijfel nog steeds wat het beste is...
friso 2 nog een poosje gebruiken of toch 3 of maar gewone melk...pfffff....teveel keus! haha

lianne heeft vanmorgen dus voor het eerst 3 gehad met de pap...en toen jahoor gelijk kotsen! kan ook door het weer komen natuurlijk...

maar goed,net een flesje 100 cc gegeven(ook met friso 3) en dat blijft er gelukkig wel in.

groetjes marjolein

hallo marjolein,

ik zit met het zelfde probleem, zie mijn topic van een aantal dagen gelee....

ben benieuwd naar de reacties.

groetjes Chantal
(moeder van Lotus, ruim 11 maanden)

Hoi,

ik ben bij mijn oudste twee toen ze een jaar werden overgestapt op gewone halfvolle melk. En dat ging prima. Stijn krijgt nu al elke avond een fles pap met halfvolle melk en dat gaat goed (wel in overleg met huisarts, de ook onze cb-arts is). Verder krijgt hij namelijk nog borstvoeding.

Groetjes van marloes

Met Daan ben ik deze week ook overgestapt om Friso 3, hij is nu ruim 11 maanden dus het kan.
Ik wilde eigenlijk ook meteen overstappen om gewone halfvolle melk, maar heb dit nu 3 keer geprobeerd en hij blijft weigeren. Neemt een paar slokken en duwt dan resoluut de hele fles weg en wil absoluut niks meer.
Ga nu nog maar even door met nr. 3, dit geeft geen problemen hier, probeer het over enekel weken nog wel een keertje of het dan wel lekker is.

gr. Saskia

Hoi

Wij zijn een tijdje geleden ook overgestapt op gewone melk in overleg met arts.
Joyce dronk/drinkt al een hele tijd slecht.Zelfs de bv weigerde ze.Opvolgmelk heeft ze vanaf de eerste slok geweigerd en zelfs afgekolfde melk hoefde madam niet.Zodoende krijgt ze vanaf +/- 10 maand gewone melk.Eerst met een beetje vruchtensap (zelf geperst) en nu ook naturel. Verder krijgt ze nu ook ander drinken waardoor ze wat minder melk krijgt.

Groetjes Jessica

bedankt allemaal!

ik denk dat ik nog maar een tijdje friso 3 doe! vanmorgen halvolle melk geprobeerd en ze vond het errug vies! dus...weinig keus dan he! haha

groeten marjolein

Hoi Hoi

Je kan om het rustig af te bouwen ook half om half doen. Dus de helft friso en de helft gewone melk. En dan steeds iets minder friso en iets meer melk. Werkt op mijn werk < kinderdagverblijf > ook goed hoor.

Groeten Kirsten

Ik geef nu Friso 3 aan Tara (06-05-2007) en zal nog wel een tijd dit blijven geven.
Mijn moeder geeft Tara pap met gewone melk.
Ik heb gehoord dat je vitamine D moet geven aan je kind als je gewone melk gaat geven, doet iemand van jullie dit al en hoeveel geef je dan per dag?

Terug
Bovenaan