Friso 2

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen...

Is altijd zo fijn he van de fabrikanten.
Friso 2 is al bij ons heel moeilijk te verkrijgen ze gaan namelijk......van verpakking veranderen!!!!! (is er tegen mij gezegd)
Wat moet ik dan gaan geven???
Zou het geen probleem zijn om tijdelijk over te stappen naar Nutrilon?
Er zit wel smaak verschil tussen...
Maar ik vind het zo raar...geef het dan aan van te voren, zodat je een voorraadje hebt ofzo.
Was vorige keer toch ook met nutrilon was toen ook kweet niet hoelang te krijgen.

Groetjes Linda

Hoi,

Wij gebruiken ook Friso 2, dus ik ga zo gelijk een voorraadje inslaan.

Maar goed, om op je verhaal terug te komen, wij geven ook wel eens kant-en-klare melk (zit in van die kleine pakjes) omdat die zo handig meenemen. En die zijn van nutricia (nutrilon toch?). Heather heeft geen enkel probleem om dan weer om te schakelen naar Friso 2.

Groetjes, KT

Hoi hoi,

De verpakking is inderdaad per juli verandert,maar het ligt hier al in de schappen,wat raar joh geen friso te krijgen bij jullie.

de darmen zijn wel zo goed ontwikkeld dat je kindje waarschijnlijk niet zal reageren op nutrilon hooguit het smaakje mischien.

groetjes ramona

Hier is   friso al 3 weken niet te krijgen. Ik geef Anne nu de Kruidvat variant. Ze geeft er niks om, maar ik vind het niet zo fijn oplossen, dus als er weer friso is ga ik weer over op die friso.

Ik geef Thijn nutrilon 2... Een vriendin van mij is overgestapt van Friso 2 naar Nutrilon 2.
Geen probleem.. Smaakje verschilt niet veel, wel de prijs!! Nutrilon is wel duurder dan Friso.

Groetjes Bianca

Hier heb ik afgelopen vrijdag gewoon friso gehaald.
Ik heb zelfs de nieuwe nog niet gezien... komt vast wel.
Maar ik vind friso lekkerder dan nutrilon, en dat heb ik toch ruim 7 maanden gegeven.
Ik ben overgestapt om te kijken of ze dan ook van harde ontlasting last had..
Dus eerst de comfort gedaan, werd echt dun.. en nu sinds 2 weken de normale van friso.
En ik hoef nu niet meer gek te gaan doen met extra water/thermometers/olie om de boel eruit te krijgen.

Lang verhaal geworden dusss  en ik ga echt niet meer terug naar de nutrilon.
Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan