Friso 3 ??

Hallo allemaal,

Ik wil graag een vraag aan jullie voorleggen. Milan wordt binnenkort 1 jaar. Hij drinkt nu naar alle tevredenheid Friso 2. Met 12 maanden wil ik overgaan naar Friso 3. Nu hoor ik in mijn omgeving allemaal negatieve geluiden dat het alleen maar geld klopperij is omdat dat vroeger ook niet bestond en dat hij net zo goed gewone melk kan drinken. Hij drinkt een klein bodempje gewone melk bij zijn boterham, dus het is niet het probleem dat hij dat niet lust maar ik dacht dat Friso 3 beter was. Wie geeft mij goede raad, zowel negatieve als positieve reakties zijn welkom!

Groetjes

Ha Moontje,

Ikzelf gebruik nog steeds opvolgmelk (Friso 3) voor mijn dochtertje van 1,5. Op 't buro zeiden ze dat kleintjes na 1 jaar extra vitamine D nodig hebben. Die kon ik elke dag druppelen, of ik kon Friso 3 blijven geven. Dus 's morgens en 's avonds geef ik haar nog Friso 3. Baat  het niet, dan schaadt het niet, toch?
Tuurlijk hadden ze dat vroeger  niet, maar ze kunnen tegenwoordig wel veel meer dan vroeger, dus het leek mij niet verkeerd om nog effe door te gaan met die Friso.
Maar gewoon doen wat jouw gevoel je ingeeft !!!

Succes.

Terug
Bovenaan