Friso comfort 2 helpppppppppppp

Hoi,

Ik heb een vraag, ik ga nu beginnen met opvolgmelk, en daar moet ik volgens mij rijstebloem bij in doen, maar nu lijkt mij de voeding al zo dik hoe doen julllie dat met Friso comfort 2?

Helpppppppppppppppppp

Groetjes Brenda
 
Hoi

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...
Hoe oud is je kindje? Vanaf 4 maanden mag je met rijstebloem (pap) beginnen.
Maar dat geef je maar één keer per dag!
Er staat op de verpakking van de pap wel hoe het moet.
Ik had groeipap van Bambix: 200ml melk aanmaken en 5 tot 7 eetlepels pap erbij doen.
Ik deed er 5 bij. En ik gaf 's ochtends (en geef nog steeds) de pap als 'ontbijt'.
Voor de rest krijgt je kindje gewoon de flessen opvolgmelk overdag en 's avonds.
Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb?

Titiana
 
hoi,
als ik het goed begrijp ben jij voornemens om bij elke fles rijstebloem te doen.
dit hoeft niet. (mag niet?)
rijstebloem wordt vaak s'avonds door de laatste fles gedaan zodat de kleine beter doorslaapt omdat hij/zij voller maagje heeft. dit mag echter pas vanaf 4 maanden.
ik deed het vanaf 4 maanden en dan niet de hoeveelheid die er op stond maar 2 a 3 eetlepels.
ik gebruik echter geen friso maar nutrilon, maar volgens mij is dit toch de zelfde dikte??
eerst warmmaken en dan pas de rijstebloem er door roeren met een vork.
als je kindje paar maanden ouder is mag je beginnen met bambix, maar ik weet niet hoe oud je kindje is. mijn zoontje was 7 en halve maand geloof ik toen ik met bambix begon.
succes.
helma
 
Hoi,
Ik neem aan dat je kindje nu 6 maanden is nu je met opvolgmelk gaat beginnen. Zelf maakte ik 's avonds een papfles en nu doe ik het tegenwoordig 's ochtends. Je kan je kindje ook pap uit een bordje geven, maar zelf vond ik dit een te grote knoeiboel. Als je de Difraxflessen gebruikt kun je er een L speen op zetten, daar kan de pap goed doorheen, maar dan kun je beter niet meer dan 5 eetlepels pap gebruiken anders wordt hij te dik en kan dan niet door de speen.
Veel succes!!!
Groetjes Daantje (mama van Michelle 9 mnd)
 
Kun je niet overgaan op Friso Normaal?
Je kind krijgt nog maar 3 flesjes per dag
1e met rijstebloem, dan is het al wat dikker.
Dan houd je nog maar 2  flesjes over.
Of spuugt je kindje nog steeds veel?

 
Terug
Bovenaan