Friso comfort + extra

Ons dochtertje van 4,5 maand geven wij vanaf de 3 maanden friso comfort ivm krampjes en moeilijke ontlasting en het hielp ook gelijk tegen een mondje terug. Nu zit al aan 5 flessen 200 ml en ze heeft volgens mij nog steeds honger. We doen s avonds door de laatste fles 2 lepels rijstebloem anders komt ze de nacht niet door. Van cb mag ze nog geen fruit of groente hapjes. Ik ben nu friso comfort en friso extra gaan mengen. 210 ml water 4 schepjes comfort + 3 schepjes extra.
Wie heeft hier ervaring mee. groetjes.
 
ik geef al vanaf 12 weken fruithapjes en de honger en zelfs de krampjes zijn helemaal voorbij!
Het CB geeft alleen een (persoonlijk) advies en met persoonlijk bedoel ik wat degene die je voor je hebt vindt. Ik ken heel veel mensen die al vanaf 9 a 10 weken fruithapjes geven en allemaal zijn de krampjes weg.
Je moet natuurlijk wel langzaam opbouwen.
succes
 
hoi waarom mag jou kindje nog niks ik geef ook vanaf de eerste week friso comfort maar ze mag verder alles hebben zelfs brood, koekjes enz mijne is wel 7maanden ga lekker op je eigen gevoel af als jij vind dat ze er aan toe is lekker doen ze vinden dit heerlijk en ze krijgen er echt niets van
 
mijn dochter is 11 weken en slaapt al ruim 4 weken door, sinds ik de voeding meng. ik geef nutrilon omneo en nutrilon forte (half om half) en een schepje johannesbroodpitmeel om het wat in te dikken. sinds ik dit doe heeft ze geen honger meer. als laatste voeding geef ik alleen forte.ze slaapt tot half 9. ik zou ook niet te veel luisteren naar het cb, vertrouw op je gevoel. succes
 
hoi
waarom probeer je niet gewoon een fruithapje, dat heb ik ook vanaf 3 maanden gedaan en die kleine vind het geweldig. op de potjes staat ook vanaf 4 maanden, probeer gewoon een paar lepeltjes, wedden dat je kindje het geweldig vind!
 
Terug
Bovenaan