Friso Comfort + welke speen?

Mijn zoontje krijgt Friso Comfort. Dit werkt hartstikke goed.
Maar ik weet niet zo goed welke speen ik het beste kan gebruiken. De Avent speen 3 gaat veel te snel en hij is hierna niet verzadigd. Avent speen 2 gaat veel te langzaam, hij valt tijdens de fles in slaap.

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt

hoi hoi

jayla   gebruikt ook friso comford
ik heb gewoon een speen die standaart bij de fles word gegeven ik heb difrax
en heb zelf met een mes het gat groter gemaakt
ik had dit probleem ook de eene speen was te klein en de andderen te groot waardoor jayla zosnel dronk dat alles er weer uitkwam
toen heeft de verpleegster in het zieknhuis het gat zelf groter gemaakt en vaf die tijd doe ik het ook

groetjes mariella

hoi,

hier ook nog een friso comfort gebruiker....
wij hebben de difrax fles met de S speen, wanneer ze erg moe wordt van het zuigen gebruik ik vervolgens de M speen. Het is effies een gedoe maar het werkt heel goed. Met de M speen alleen heeft ze het met 8 minuten al leeg en dan krijgt ze weer darmkrampjes.

Succes,
groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Heb nog een half pak friso comfort staan. Mijn zoon heeft koemelkallergie dus we gooien er nu zelf johannesbroodpitmeel door.
Dus als iemand in omgeving Den Haag het halve pak wil hebben kan die het komen ophalen.

hoihoi hier ook friso comfort

en ook speen medium van difrax
gaat super!!
heb ook alle spenen geprobeerd ook 3 standenspeen en werkte ook niet!

groetjes claudia

Hoi,

Wij hebben zelf Nutrilon standaard.

Arjun drinkt ook uit de Aventflessen. We gebruikten eerst speen 2, maar toen hij Nutrix kreeg zijn we overgegaan op de 3standen speen. Die heeft een variabele snelheid.

Terug
Bovenaan