friso comfort

heeft iemand hier ervaring mee? Kun je dit mengen met andere voeding, bijvoorbeeld nutrilon? Ik zit eraan te denken om over te stappen naar friso comfort.
 
Ik heb friso comfort gebruikt i.v.m. veel spugen maar vond het geen fijne voeding om klaar te maken. Je moet het nl. mengen met heet water om vervolgens de voeding af te koelen zodat de baby het kan drinken. Heb het in het begin ook aangemaakt voor 24 uur maar het werd een dikke pap en zelfs na het goed doorroeren bleef er voeding op de bodem liggen. Trouwens tegenwoordig wordt het afgeraden om de voeding per 24 uur aan te maken begreep ik van cb. Bij overstap naar Nutrilon heb ik het eerst wel gemengd op aanraden van cb. omdat de overstap op andere voeding in een keer niet goed zou zijn voor de darmpjes.
 
mijn ervaring met friso comfort is dat het inderdaad moeilijke voeding is; het water moet warmer zijn als bij gewone voeding anders lost het niet op, je krijgt het bijna niet doorde spenen heen en het werkt of laxerend of juist tegenovergesteld.ik denk dat het misschien voor baby,s die veel spugen wel werkt maar ik heb al veel moeders gesproken waarbij de baby,s er heel onrustig van werden, inclusief mijn eigen boefje.
 
Hallo
Wij gebruiken ook de friso comfort, ik ben er wel tevreden over, aan het klaarmaken wen je, wij hebben in de speen een gaatje bijgeprikt en het gaat uitstekend.
Wij gebruiken de comfort i.v.m erg harde ontlasting en het gaat nu echt prima.
Je kunt ook altijd de friso info lijn bellen (0800-0227434) voor vragen over de voeding en op het cb kunnen ze je adviezen geven.
Gr. Corina
 
Terug
Bovenaan