Hoi Manon,
Bedankt voor je reactie! Inderdaad een heel verhaal, maar het doet goed om te lezen dat er meer mensen ervaringen hebben met deze dikke melk! Ik herken eigenlijk alles wat je schrijft! Je schrijft me niet hoe oud jouw zoontje is, maar ik heb het idee dat hij pas een paar maanden is hè? Mijn dochter is nu bijna 6 maanden en dan verandert alles toch wel veel. Sinds een paar dagen krijgt ze nog maar 2 flesjes per dag, dus een heleboel voedingen tegelijk klaarmaken is niet echt meer nodig. 's Morgens krijgt ze pap (ook met Comfort 2!) en die is zo klaar, ook met gekookt water, want als je het overgiet in een koude kom, dan koelt het snel af. Dan ook nog eens rijstebloem erbij, goed roeren en het is zo goed als op temperatuur! Haar volgende flesje is dan pas begin van de middag, dus heb ik de hele ochtend om het klaar te maken en het laatste 's avonds rond 19.30 uur voordat ze gaat slapen. Ik heb nogal aardig met verschillende flesjes en speentjes geëxperimenteerd de afgelopen 5 maanden. Ik vind dat ik er wel genoeg geld aan uitgegeven heb, haha...Nu ik er 1 heb waar ik tevreden over ben, ga ik er niet alsnog meer aanschaffen. Er staat er 1 op het kinderdagverblijf, waar ze 2 dagen per week is en 1 thuis en daar laat ik het lekker bij ;-)
Bedankt voor de tip over de bewaarbus, maar die ik heb ik ook al snel aangeschaft nadat we na een paar weken Friso gingen geven! Handig ding hè? Ik vond het ook echt niet erg om er een paar euro aan uit te geven!
Groetjes,
Petra