friso extra helppt

Hallo

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar friso extra. Hij kreeg eerst friso comfort met friso normaal, nu friso extra (4 schepjes) normaal (2 schepjes)

Ik ben dus overgestapt omdat hij een uur voor de voeding lag te zeuren en huilen tot hij de fles kreeg. Hij krijgt 5 keer 200 cc
Hij had er gewoon niet genoeg aan. Hij sliep wel door (20.00uur tot 5.00 a 6.00 uur in de ochtend)
Nu ben ik gister middag begonnen (voor ik naar het cb ben geweest voor de 2e prik, waar hij gelukkig geen last van heeft).

Hij kreeg om 13.00 zijn voeding en om 17.00 lag hij nog gezellig te spelen. Heerlijk wat een rust. Ok 's avonds ging het goed.
Hij kreeg ff voor achten zijn laatste fles en kwam vanmorgen om 7.00 uur HEERLIJK!!!

Maar mamma lag al om 5.00 uur wakker te wachten en heeft dan ook niet meer geslapen. Hoop dat dit niet een malig was en dat hij morgen weer om 7.00 uur komt. Mamma gaat er dan zeker snel genoeg aan wennen

Om 8.00 uu lag hij weer in bed en slaapt nu nog dat is hier de laatste tijd niet meer gebeurd. Meestal sliep hij een uur tot anderhalf en was hij wakker.
Nu slaapt hij bijna 2 uur.

Groetjes en alvast een fijn weekend

Annegien

he annegien
perfect heej!!super.houden zo he.
dat wakker liggen,wachtend tot hij komt voor de nachtvoeding had ik de eerste dagen dat boas doorsliep ook hoor haha.je moet nog even omschakelen dat je door mag slapen
groetjes kari

Hallo!

Goed zeg, dat Friso Extra zo goed helpt! En lekker dat je langer mag slapen nu.. daar zal je vast snel aan wennen hoor!

Ik twijfel soms ook of ik Friso Extra moet gaan gebruiken. Senne krijgt nu Friso Comfort met Friso normaal. Ze krijgt 5x200cc. en drinkt de flesjes in één keer leeg. Ik denk dus ook dat ze erg hongerig is. Maar wat doet Friso Extra nu precies?? En hoe verandert de ontlasting als je Friso Extra gaat gebruiken? Senne krijgt maar 1 of 2 schepjes Normaal, zou het dan toch uitmaken als ik Extra ga gebruiken? Moet je met Extra ook rekening houden dat je minder mag geven dan bij normale flesvoeding (ivm teveel calorieën ofzo)?

Wat een vragen..

Groetjes,
Dionne

hoi

Ik heb zelf de hulp lijn van friso gebeld en die zeiden dat comfort de voeding wel dikker maakt maar het buikje niet verzadigd.
Dit is wel met extra zit een soort rijstenbloem in wat verzadigd, dus langer tevreden zijn

Qua extra vetten maakt het niet uit. Je zoon/ dochter wordt er niet dikker op

Groetjes annegien

Hoi!

Ik had zelf ook even met de Friso lijn gebeld. Het klopt idd wat jij schrijft, maar toch ben ik niet gestart met Friso Extra. De diëtiste zei namelijk dat Extra wel de krampjes verergert.. en daar heeft Senne toch al wat last van, dus dat wil ik niet versterken. Ik ga nu proberen extra water toe te voegen.

Groetjes,
Dionne

Terug
Bovenaan