Hallo
Ik ben sinds gisteren overgestapt naar friso extra. Hij kreeg eerst friso comfort met friso normaal, nu friso extra (4 schepjes) normaal (2 schepjes)
Ik ben dus overgestapt omdat hij een uur voor de voeding lag te zeuren en huilen tot hij de fles kreeg. Hij krijgt 5 keer 200 cc
Hij had er gewoon niet genoeg aan. Hij sliep wel door (20.00uur tot 5.00 a 6.00 uur in de ochtend)
Nu ben ik gister middag begonnen (voor ik naar het cb ben geweest voor de 2e prik, waar hij gelukkig geen last van heeft).
Hij kreeg om 13.00 zijn voeding en om 17.00 lag hij nog gezellig te spelen. Heerlijk wat een rust. Ok 's avonds ging het goed.
Hij kreeg ff voor achten zijn laatste fles en kwam vanmorgen om 7.00 uur HEERLIJK!!!
Maar mamma lag al om 5.00 uur wakker te wachten en heeft dan ook niet meer geslapen. Hoop dat dit niet een malig was en dat hij morgen weer om 7.00 uur komt. Mamma gaat er dan zeker snel genoeg aan wennen
Om 8.00 uu lag hij weer in bed en slaapt nu nog dat is hier de laatste tijd niet meer gebeurd. Meestal sliep hij een uur tot anderhalf en was hij wakker.
Nu slaapt hij bijna 2 uur.
Groetjes en alvast een fijn weekend
Annegien