Friso extra of nutrilon forte????

Ik geef die van Friso. Gaat prima. Overdag krijgt hij 3 scheppen normaal en 3 scheppen hongerig en zijn avond fles (22:30) is 6 scheppen hongerig + 2 scheppen rijstebloem+1 schep pap. En dan komt hij meestal om 03:30 voor een voeding. Hij is 6 maand (bijna) en slaapt helaas nog niet door. Nutrilon zou ook vast wel goed zijn hoor, maar Friso is goedkoper vandaar.

hoi wij gebruiken friso extra deze bevalt ons prima mengt ook goed weet niet hoe dat bij de nutrilon is van ons zijn 6.5 maanden geen pap ze vinden het niet lekker
geven het ook vanwege de prijs maar volgens mij scheelt het omgerekend niet zo heel veel misschien ook net wat je handig vind friso is 2x350gr en zit in pakjes soort folie en nutrilon is 900gr en zit in een soort doos

groetjes Elena

Ik heb voor mijn dochter vanaf dat ze 3 maanden was de nutrilon forte gebruikt.
Ze deed het hier erg goed op en wij waren er erg tevreden over.
De voeding loste goed op en schuimde (bijna) niet.

Ik denk dat het in prijs niet zo heel veel scheeld.
Friso lijkt volgens mij goedkoper maar er zit ook minder poeder in een pak friso (2x 350 gram = 700 gram) en de nutrilon is 1 groot pak met een inhoud van 900 gram, waardoor hij duurder lijkt.

Wat voor merk fles voeding gebruik je nu????
Het is altijd beter voor je kindje om binnen hetzelfde merk over te stappen op een andere soort voeding, ze hebben er dan meestal minder last van.

Marjolein

ik geef ook friso. maar ik doe nog 1 schepje van de hongerige baby's erin en nu 6 scheppen gewone voeding en nu drinkt ze haar flessen weer helemaal leeg en slaapt 's nachts weer door.

Hoi

Ik gaf friso extra maar wou dus naar nutrilon omdat friso extra hier op het dorp maar bij 1 winkel te halen is en daar altijd uitverkocht is.Nu heb ik gevraagd of ze elke week een pak achteruit zetten voor mij of extra bestellen maar dit doen ze niet.

Ik ben inmiddels over op nutrilon forte en mijn meisje reageert hier heel goed op.Het scheelt kwa prijs per fles van 200 ml 1,5 cent haha heb ik even uitgerekend.De schepjes van friso zijn groter en er zit minder in het pak.Uit een pak nutrilon kun je 31 flessen van 200 halen en een pak friso maar 26.

Terug
Bovenaan