Friso hyp.allergeen + Friso Comfort

Hallo,

Momenteel gebruik ik de Friso hyp.allergeen, maar heb het idee dat ons zoontje van 5 maanden nog een beetje last heeft van krampjes en moeilijk poepen. We gebruiken de hyp.allergeen uit voorzorg, omdat mijn man vroeger astma heeft GEHAD.
Van vriendinnen kreeg ik meteen het advies om de voeding te combineren met Friso Comfort. Nu dacht ik dat het alleen gecombineerd mocht worden met de Friso Normaal, maar ik heb via de Frisokindervoeding-lijn gehoord dat ik de Friso Comfort ook mag mengen met Friso-hyp.allergeen. Als het goed gaat op den duur Friso hyp.allergeen vervangen in de Friso normaal en kijken hoe hij daarop reageert. Heeft iemand ervaring in het mengen van Friso Comfort met Friso Normaal en/of Friso hyp-allergeen? Hoe deden jullie dat en hoe ging dat met jullie kindjes?
Groetjes a.
 
Ik mengde comfort met normaal. Ik deed gewoon half-half. Waar je echt op moet letten is, dat je zodra je comfort erbij gaat gebruiken, je dit moet laten oplossen in water van 60 graden of hoger (net van de kook is het beste/makkelijkste).
Er zitten namelijk vezeltjes in de comfort die alleen bij hoge temperatuur uitzetten/oplossen oid, en pas dan werkt het. Zeker een half uurtje voor de voedingstijd klaarmaken dus, zodat hij dan de goede temperatuur heeft.

Succes ermee! Marieke
 
Terug
Bovenaan