friso hypo allergeen

Hallo,

Mijn zoontje van 8 weken is erg onrustig. Slaapt overdag alleen op de arm en af en toe een kort slaapje in de box. Spuugt snel en heeft een onrustige huid.
Op advies van consultatie bureau overgegaan op friso h.a. Vergelijkbaar met nutrilon pepti. Ze verdenken hem van koemelkallergie.

Zijn er hier ook mensen met een vergelijkbare situatie?
Mijn vraag is hoe lang het duurde voordat er verschil merkbaar was?

Caroline

wij gebruiken frioo HA preventief. Het kan soms wel een week duren voordat er een verschil te merken is. Het is vervelend, maar je moet even geduld hebben. Vooral als je huidproblemen hebt, dan is dit niet direkt veranderd.
Onze dochter is er veel rustiger door geworden, hoewel zij geen verhoogd risico heeft voor allergieen, hebben we toch de HA preventief geprobeerd, hierin zijn de eiwitten iets meer afgebroken en de HA die jullie gebruiken zijn nog meer afgebroken.
Ik denk dat er pas na minimaal een week afwachten resultaat zal zijn. Succes

Ons zoontje (10 weken)  krijgt ook friso hypoallergeen, Bij hem duurde het wel  een maand voordat hij erop reageerde. Hij had heel veel krampjes en huiduitslag en huilde dag & nacht.  Hij heeft dus  ws een koemelkeiwitallergie. (we hebben die test nog niet gedaan omdat ik er helemaal doorheen zat en niet weer dag & nacht huilen aankan) Nu heeft hij geen uitslag meer en  huilt stukken minder. Hij heeft soms nog wel last van krampjes maar ook aanzienlijk minder dan bij "gewone" voeding. En hij is nog steeds wel onrustig.

hallo,
voor lisa heb ik  preventief hypo-allergene voeging. wat ik wel weet met betreking tot voedig is dat het een goede week duurt voordat het lichaam helemaal over is op andere voeding. ( dat de oude er uit is) en dat moet het lichaam zich gaan herstellen. dus ik denk dat je minimaal twee weken moet proberen voordat je enig resultaat ziet.
succes
groetjes linda  

Terug
Bovenaan