friso opbergpot

hallo

mischien wat een domme vraag .
maar ik ben nu overgestapt naar frisomelk2 ik had van gewone melk altijd nutrilon 1
maar goed. nu heb ik friso opvolgmelk en dat zit dus niet in zon mooie pot als de nutrilon.

nou heb ik een blauw opbergsysteem van friso ooit gekregen in een babybox
maar ik snap totaal niet hoe het werkt ( ja ben blond)
ten eerste moet de bodem eraf kunnen.(wat mij al niet lukt)
en wat ik daarna moet doen snap ik ook niet hahah
waarom niet gewoon een simpel ding waar je de voeding zo in kan doen

maar goed wie kan mij simpel uitleggen hoe dat ding werkt,. of is het gewoon een onding
 
Hoi Rebeccaatje,

Ik moest wel een beetje lachen om je verhaal.
Ik gebruik ook friso. De onderkant in donkerblauw en die kun je er vanaf trekken. Er is nog een deel van de onderkant zichtbaar aan de achterkant van het lichtblauwe gedeelte. Daar moet je aan trekken. Dan zet je het zakje geopende voeding in de onderkant en zet je de bovenkant erboven en duw je van boven af de randen van de verpakking achter de uitsparing. Het lepeltje kun je in de bovenkant in de inkeping leggen.
Succes, laat even weten of het gelukt is.
Groetjes
 
Het ding went inderdaad, maar welke idioot bedacht heeft dat het handig is om een ovaalachtige pot te maken voor om een rechthoekig pak melk???? Ik blijf (na 16 maanden) nog altijd af en toe stoeien om de boel er glad in te krijgen. Gooi ook regelmatig even een pak leeg in de oude verpakking, die er nog in zit, omdat dat sneller gaat :)
 
Terug
Bovenaan