friso/speen?

Hallo moedertjes,

Ik gebruik voor de kleine van negen weken friso comfort 1, voeding klontert ondanks oplossen in gekookt water toch nog soms? Ik heb al veschillende spenen gehaald. Ga het nu maar proberen met avent nr:2, gaatjes zijn erg klein in verhouding met de voeding. In principe mag de kleine niet langer dan een half uur over de fles doen, maar bij ongeveer 100 cc is hij moe van het zuigen? De drie standen speen van avent gaat weer veel te hard op de langzame stand? Hoe kort mogen ze er eigenlijk over doen?Wie heeft er ervaring met de avent flessen/spenen?
Groetjes
 
Hoi, ik gebruik ook friso comfort. Combineer het wel met friso normaal (1/3 normaal en 2/3 comfort) gebruik dan avent speen 2. Nummer 3 of 123 gaat echt te snel hoor.Dan klotsen ze de fles zo naar binnen. Probeer 2 maar eens (evt. de voeding combineren??)
Succes ermee.
 
hoi,

Ik heb tot gisteren ook de difraxfles gebruikt met de drie standen speen hij deed er netjes ongeveer 20 minuten over alleen had ik het idee dat hij veel lucht binnen kreeg. nu gebruik ik de avent fles met speen nr. 2 dit gaat prima en hij krijgt naar mijn idee minder lucht binnen.
succes!
groetjes.

 
Terug
Bovenaan