Friso tuitbeker

Ik heb op de beurs twee Friso tuitbekers gekocht. Nu dacht ik gister: Laat ik het eens uitproberen. Maar zelfs ik krijg er geen druppel uit! Alleen als ik dat plastic dopje uit de binnenkant van de dop haal, maar dan is het geen anti-lek beker meer. Ben ik nou zo blond, of zijn die bekers niet goed?
Wie heeft ook van die dingen en weet hoe het werkt?
Liefs Phira

geen zuigtechniek phira  geintje.
Ik heb ook een friso tuitbeker voor Yoëll, maar gebruik hem zonder antilek.
Heb ergens gehoord dat ze ook zo moeten leren drinken en niet alles zuigend.
Ik giet steeds een slokje in zijn mond en dat gaat heel goed, ook houdt hij hem nu zelf vast en giet dan in zijn mond. Iets meer als mama natuurlijk, maar laat maar lekker oefenen.

Gr Pauline

hihi, laat ik daar maar niet verder op door gaan, haha
Maar goed, zit inderdaad wel wat in, maar doet jouw anti-lek functie het wel als je dat doppie erin laat zitten? Want als Kian dat zelf kan drinken is dat wel weer handig. Trouwens, wat jij ook bij de Topic 'opvoeden' zei: drinken doen we zittend en eventueel aan tafel, dus rondzwaaien met dat ding gaat toch niet gebeuren. hihi

Ow, dit staat op de site van friso, dus denk dat ik niet de eerste ben met deze vraag, hihi.

Controleer voor gebruik of de openingen in het ventieltje volledig geopend zijn. Als dit niet het geval is kunt u het ventieltje zelf openen door voorzichtig aan beide zijden te trekken.

Vanavond nog maar 's proberen.
Liefs Phira

Goeie!! Ik had dat nou ook!
Het leek me juist leuk om het hem zelf te leren....
Dus Phira, bedankt voor de tip Ga het zometeen   gelijk even checken..

Liefs Annet

Terug
Bovenaan