Friso voeding normaal

A

Anoniem

Guest
Ons Marissa krijgt nu Friso 2 normaal. En ik ben er achter gekomen dat er nogal wat prijsverschil in zit. Hij is overal €9.89 maar bij het Kruidvat €7.89. Een verschil van 2 euro dus. Misschien wisten jullie dit al, maar voor de zekerheid plaats ik het toch.

groetjes

Linda, moeder van Marissa 6.5 maand

Bij de Jumbo Supermarkten in Amstelveen had ik Friso 2 ca. 3 weken geleden nog gehaald voor € 7,49, terwijl ze in de AH ernaast voor € 9,79 te koop waren  

He hoi

Bij ons in de buurt heb je de Nettorama, daar verkopen ze de Friso voor   7,29 euro.
Wat een prijsverschil toch tussen de winkels he!!!

Gr Naomi

Hallo

Bij de etos kost de friso 2 ook 7,79
Ik zie dus wel dat de jumbo ook niet overal dezelfde prijzen hanteert heb er gisteren nog boodschappen gedaan en hier kost die 9,89. En dat dan ondere dezelfde formule, vindt ik wel vreemd, wel goed om 1000 euro voor niks aan boodschappen te krijgen (hi,hi).
Alleen geldt dit als je het zelfde product bij een andere supermarkt goedkoper kunt krijgen, drogisten tellen niet mee.

groetjes bg

Zijn jullie gewoon overgestapt naar friso normaal terwijl je eerst comfort of hypoallergeen gaf?
Ik gebruik namelijk Friso comfort 2, maar volgens mij kan ik ook wel over naar gewone. Ze is nu al ruim 10 maanden, dus we gaan zowat naar de 3 toe.....

groetjes Mariska

He Mariska

Ik heb voordat ik friso 2 ging gebruiken hypo-allergeen gehad. Heb toen de friso lijn gebeld en gevraagd hoe ik het beste kon overstappen naar normaal.
Zij adviseerde mij om, bij ongeveer de helft van het pak van h.a. te gaan mengen met normaal. Dus 6 schepjes: 3 H.A en 3 normaal. Toen het halve pak op was ben ik volledig overgegaan naar normaal en mijn dochter heeft nergens last van gehad.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders vraag het me maar.

Succes.
Gr Naomi

Wij gebruiken vanaf het begin Friso en bij supermarkt Hoogvliet was hij het goedkoopst 7,49. (veel keuze supermarkten hebben we helaas niet)

Nu wilde ik net een pak halen, en tot mijn grote verbazing koste het opeens 9,59!!!!
Dat is 2,10 duurder!!

Schandalig vind ik het! Kga morgen op onderzoek uit waar het goedkoper is want dit ga ik er echt niet voor betalen.

Sannemams

Ik stond dus ook eergister te kijken naar de prijs (bij deen) en zag ook dat hij twee euro duurder was.....kan ik net zo goed weer nutrilon gaan kopen,
het is ook echt behoorlijk duurder, misschien dat ze hier bij de dekemarkt nog wel goedkoper zijn, zal eens even daar kijken...

gr   mascha

Terug
Bovenaan