Frisolac Allergy Care

Hallo meiden,

Vanaf vandaag moet ik beginnen met Friso Allergy Care voor mijn zoontje van bijna 7 weken. Hij is erg onrustig, laat veel windjes en zijn gezichtje, nekje en achter zijn oortjes heeft hij uitslag. Het CB vermoed koemelkallergie. Net gaf ik dus zijn flesje maar hij begon te krijsen!! Nu moet ik zeggen dat het enorm stinkt en echt niet lekker smaakt. Heeft iemand ervaring met deze voeding? Moet hij hier gewoon even doorheen? Groetjes, Tanja
 
Hoi,

De smaak van deze voeding is idd erg anders dan de normale voeding en dat is zeker wennen.

Bij sommige voedingen kan je half half doen om je kindje te laten wennen. Maar dat zou je eerst even moeten na vragen.
Het verzacht dan de smaak wat.

Niet zo maar doen hoor.
En als het niet kan ja dan is het doorzetten ben ik bang.

Heel veel succes
 
Hallo,
ik heb geen ervaring met deze voeding maar met Pepti van nutricia, ook mbt de koemelkallergie. Ik kan niet zeggen dat deze erg vies ruikt maar hij werkt voor mn zoontje wel.In overleg met het cb kun je misschien overstappen?
Succes ermee.
 
hoi tanja

mijn dochtertje van 12wk, had eerst ook heel erg last van uitslag in gezichtje en nekje. ook laat ze veel windjes. ik weet niet hoe oud je kindje nu is. maar waarschijnlijk lag het bij mij aan de haarlotion van zwitsel die ik gebruikte. en creme van zwitsel in het gezichtje. daarna gebruikte in natusan. het ging heel langzaam weg. maar niet helemaal. toen ben ik naar de dokter gegaan en kreeg ik een ruikloze en vette creme. die smeer ik nu. het helpt heel goed. ze is weer helemaal gaaf.
die windjes schijnt toch redelijk normaal te zijn bij flesvoeding. hoorde ik. ik geef trouwens elke dag 50cc rooibosthee. dat doe ik al vanaf 2wk. ze kan namelijk slecht poepen. en hierdoor poept ze heel goed. wel is het nog altijd groen.
ik hoop dat je geholpen bent.
groetjes sandy
 
Wij gebruiken ook allergy care alleen is onze knul al 10 mnd.. hij vond het ook ergggg vies.. dus wij doen er babymeusli doorheen of nutrix.. de nutrix is erook met vanillesmaak dus dat werkt prima maar ik denk dat jouw kleine dat nog niet mag.. het blijft even lastig maar het is wel het beste als ze een koemelkallergie hebben worden ze hier echt veel happier van..
 
Terug
Bovenaan