frisolac comfort

mijn zoontje is 11 weken oud. Drie weken geleden ben ik met Frisolac Comfort begonnen, hij spuugde nl. nogal veel, sindsdien poept hij erg vaak en veel. Hij is slechts driehonderd gram in drie weken aangekomen. Sinds vandaag gebruik ik, op aanraden van cb, half Frisolac (normale voeding) en half Frisolac Comfort. Heeft iemand dezelfde ervaring met Frisolac Comfort?
 
onze dochter is nu 6 maanden en heeft ook al die tijd aan de frisolac comfort gezeten. Eerst ook half normaal half comfort maar dat hielp niet tegen het spugen. Zij kreeg het ook voornamelijk voor het spugen en de darmkrampjes. Ook gaf ik haar er nog venkelthee doorheen. De laatste weken krijgt ze geen venkelthee meer en stappen we langzamerhand weer over op normale frisolac. Zij ging er echter niet meer van poepen. Het is ons zeer goed bevallen de frisolac comfort.
 
dankje voor je reactie.
Fijn dat het bij jullie goed is bevllen met de Comfort. Ik kijk deze week nog hoe het zal gaan met half frisolac Comfort half normale Frisolac en hoop dat er daarna verbetering optreedt. Misschien heeft mijn zoon wel een erg snelle spijsvertering, hij heeft ook snel weer honger (komt overdag om de drie uur).
 
Hallo Anoniem,

Ik heb ook een tijdje frisolac comfort gebruikt, sorry dat ik het zo zeg maar ik vondt het waardeloos spul en na een aantal dagen ben ik weer overgestapt op nutrilin met 2 schapjes nutriton erdoor heen en dit hielp voor mijn zoontje hij poepte weer normaal en niet zoveel en hij was weer zeer tevreden na de voeding en melde zich om de 4 uur mijn zoontje is 13 weken.

Groetjes Anja
 
Hallo,

Mag ik weten wat de problemen precies waren. Ik hoor namelijk alleen maar positieve dingen over de Fr. Comfort.
Ben zelf begonnen met Nutrilon, daarna Nutrilon A.R. hierdoor werd de ontlasting erg hard, daardoor op advies van bureau overgestapt op de Frisolac Comfort, wordt er hopeloos van!
 
Ook mijn dochter heeft Fr. comfort in combinatie met Fr. Extra. In eerste instantie poepte ze veel en vaak van de comfort maar nu heb ik op een fles 4 scheppen extra en 2 scheppen comfort. Ze is nu 5 maanden en heeft hierdoor geen last meer gehad van darmkrampjes, spugen en harde ontlasting. Ze krijgt dit nog steeds en is er zeer tevreden mee. Krijgt netjes vijf flessen op een vast tijdstip. Succes allemaal, het komt waarschijnlijk wel goed.

Ps vind de opmerking dat Fr. comfort waardeloos spul zou zijn niet erg gelukkig gekozen want dat is voor iedere baby anders.
 
ook mijn ervaring is met comfort positief.Mijn oudste spuugde veel doordat zij haar poep er niet uit kreeg en na beginnen met comfort was het probleem over.Nu de jongste is ook over op de comfort omdat die haar poep ook er niet uit kreeg en dankzij de comfort is dat weer aardig op gang.Ook in combinatie met de extra trouwens.
 
Mijn zoontje kreeg er krampen van en kreeg het niet uit de fles doordat hij zoveel ontlasting had hij krampen doordat alles zo vol zat ik moest van het CB weer overstappen op Nutrilon met nutriton erdoor en mijn zoontje doet her er goed op en heeft geen krampen meer fijn dat iedereen zo tevreden is als de baby dat maar is en dat was mijn zoon niet op frisolac dus vadaar dat ik het waardeloos spul vindt maar goed het is verder wel goed hoor!!
 
Terug
Bovenaan