frisolac comfort

Hoi Nanet,
Ik heb bij mijn zoontje friso comfort gebruikt, omdat hij heel veel last van krampjes had. Ik ben er op maandag mee begonnen en ik had donderdag een heel ander kindje(met friso normaal deed hij niets anders dan huilen)
Dus het is mij (en Justin) heel goed bevallen.
Groetjes Renate
 
Ik gebruik ook Friso comfort en het bevalt erg goed. We begonnen met hypo allergene voeding, daarna overgestapt naar omneo, maar uiteindelijk naar friso comfort en dat gaat erg goed. Mijn dochterje is nu 4 maanden.

groetjes,
Mikki
 
Ik gebruik het nu ruim 3 maanden en ik ben er erg tevreden over. Mijn zoontje gebruikt het omdat hij anders heel moeilijk poept. Een bijkomend voordeel is dat hij door die voeding amper krampjes had, en nooit gespuugd heeft. Zelfs een mondje terug komt zelden voor.
1 nadeel is dat je de voeding eigenlijk van te voren moet klaarmaken omdat het allen op 75 graden oplost. Als je er dus achterkomt dat je geen voeidng meer in de koelkast heb staan, duurt het even voordat je nieuwe klaar hebt. Ook kan het als het net klaargemaakt is nogal schuimen. Het beste is dus als je het klaarmaakt om het daarna in de koelkast te stoppen en pas later te gebruiken.
 
Ik gebruik ook comfort, gemengd met de normale voeding. Mijn dochter van 4 mnd krijgt 180 ml water met 4 scheppen comfort en 2 scheppen normaal. Dit is voor haar een goed "mengseltje", ze heeft geen krampjes meer, maar heeft ook niet standaard diarree.
Het klaarmaken vergt wel enige gewenning, ik laat wel de fles vaak afkoelen onder koud stromend water, wanneer ze geen geduld meer heeft.
 
Terug
Bovenaan