Fristi

Ons dochtertje is nu ruim 16 maanden en heeft afgelopen weekend de eerste keer fristi gedronken.... ik moet zeggen: Ze vondt het wel erg lekker !
Wij zijn wel voorzichtig met suiker enzo, Appelsap, melk & soep verdun ik altijd...
Wanneer ze alles volledig krijgt? Dat weet ik nog niet maar ik vindt dat dat nog echt niet nodig is.
Groetjes Femke
www.bijfem.nl
 
mijn dochtertje van 3 jaar wil eigelijk hele dag fristi drinken ik krijg er niet veel anders in wel wat appelsap of ice tea zou ze heeft er geen problemen van maar ik vraag mij soms af of het niet kwaad kan ik probeer op suiker te letten ze eet helemaal niet veel snoep dus laat ik haar maar drinken hoe doen jullie dat ik vind het ook zielig als je soms hoort hoe slecht er word gedronken dan denk ik als ik dat verbied drinkt ze misschien niet meer
groetjes nathaly
 
Fristi, volgens mij zitten er veel (toegevoegde?) suikers in. Yoki schijnt beter te zijn maar ben geen dietiste... Maar als t met mate is, lijkt t me geen probleem. Maar als hij het nog niet krijgt, waarom zou je het geven? 16 maanden is wel erg vroeg. Ik zou t lekker houden bij diksap, roosvicee, melk, appelsap en water. Hij heeft nu nog geen idee namelijk, wordt over jaar of wat wel anders! ;)
Light-producten kun je beter niet geven, daar zitten zoetstoffen in en dat is slecht voor kinderen.
 
Terug
Bovenaan