Frohes neues Jahr!

Gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!!

Ik ben nog een beetje aan het bijkomen.
We hadden heel de dag een huis vol visite. ouders, mijn broer (die sinds lange tijd uit het buitenland was overgekomen), 3 vrienden en een klein kindje.
En allemaal zijn ze blijven slapen. Een gezellige boel en erg geslaagd.
Maar veel te weinig geslapen. Ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger dus ik heb mijn slaap wel een beetje nodig.
Toen Jasmijn net naar bed ging ben ik ook weer lekker 2 uur onder de wol gekropen.
Voor mijn man is het erger want die moest vanmorgen om 8 uur al weer werken
Hoe zijn jullie oud en nieuw doorgekomen?

groeten ELke

Happy 2009!!!!
Met veel liefde geluk en vooral gezondheid.
Voor t eerst in m'n 37jarige leven heb ik geen oud en nieuw gevierd!
M'n mannetje moest werken en met 3 kids naar vrienden gaan zag ik niet zitten. De kids kunnen echt niet zolang opblijven. Dus was ik in me uppie met m'n hubbie aan de telefoon. En later fam. in ned.
Rare jaarwisseling met 3 mooie slapende schatjes... hahaha
Nog nooit zo rustig geweest!

groetjes,Priscilla

De beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Ook hier was alles redelijk rustig! Het naar vrienden gaan en daarna bibberen in de kou rond een vreugdevuur, en vervolgens (bezopen) naar een schhuurfeest gaan om uiteindelijk 's ochtends om 8 uur in je bed te liggen is er al jaren niet meer bij!!! We hebben er wel leuke herinneringen aan!

Nee, het jaar dat Jules geboren werd, kreeg hij zn laatste voeding om half 12 en lagen wij om 12.15 in bed.
Vorig jaar hebben we onze ouders uitgenodigd en lagen we om 1 uur in bed. En dit jaar was het alweer wat gekker. We hebben bij de buren gezeten en lagen om  2 uur in bed.
We hadden best nog op pad kunnen gaan, maar met mn zwangere en vermoeide lijf en een peuter die toch het beste in zn eigen bedje slaapt, vinden we het zo wel prima!

We hebben om 19 uur vuurwerk afgestoken voor Jules. Hij vond het prachtig!!

Nieuwjaarsdag heeft Jules lekker op het ijs gegleden. Ook dat was super, op papa zn zelfgebouwde "zundapp"-slee!

Je kan wel concluderen dat we de feestdagen goed zijn doorgekomen. Nu nog een paar weken wachten op ons nieuwe wondertje en dan hebben we hopelijk een fantastisch 2009!!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan