frot in de papfles!

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik geef mijn dochter een papfles met 3 eetlepels nutrix in de melk. Maar er blijft altijd aan het eind zoveel schuim enzo in de fles achter. Ik vraag me af of ze die pap wel binnenkrijgt, of alleen de melk eruit zuigt en de pap achterlaat in de fles. Een large speen is te groot, dan verslikt ze zich, maar ook dan blijft er vaak frot in zitten. van een lepeltje eten is ze snel zat dus dat is niet handig...

Wie heeft dit ook en weet een oplossing?

Jeanette

Hoi Jeanette,

Ik geef mijn zoontje Thim 's avonds de papfles, echter met rijstebloem (maar dat maakt geen verschil).
Ik heb een drie-standen speen gehaald en dat werkt prima. In het begin op stand 2 en als de fles bijna op is op stand 3.
Tussendoor een paar keer schudden (heen en weer, niet op en neer, want dan komt er teveel lucht in) met de fles en hij krijgt alles binnen.

Succes!!

Groetjes,
Marga (Thim 6 mnd)

Nutrix is toch ook rijstebloem??? Of heb ik het mis. Ik doe er 1 1/2 schepje in, in z'n laatste fles en dat werkt goed....

Ik schud ook de fles regelmatig zodat eht op het laast niet zo dik is.
verder krijgt Merel sinds kort 's ochtends een bordje pap met molenaarskindermeel. ze was ;s ochtends zo vreselijk aan het klieren met de fles. Niet willen drinken of maar heel weing en dan een kwartier later huilen als omdat ze honger had.
Nu met een bordje van 150 ml water 5 schepjes voeding en molenaarskindermeel gaat het goed. Ze vind het hartstikke lekker en je moet doorscheppen hoor anders is mevrouw het er niet mee eens.

"s avonds krijgt ze ook een fles van 150ml met 5 scheppen voeding en 2 schepjes nutrix met eeen 3 standen speen.
Gaat pima
Merel is ruim 8 maand

Terug
Bovenaan