fruit en groente hap

Ja ja weer een vraagje over fruit en groente. Onze zoon is 18 weken en we zijn nu een beetje met wat fruit begonnnen, gaat goed geen krampjes en zo. Maar wanneer kun je nu met groente beginnen kan dat nu al of nog even wachten.
Wie heeft er tipssss.

X Tam

Nou ze raden tegenwoordig aan (heel anders dan 3 jaar geleden bij mijn zoontje) om juist met groente te beginnen, omdat dat wat zachter is voor de darmen. Maar zo te zien reageert jouw zoontje goed. Je zou heel goed dus met een paar hapjes groente kunnen beginnen, hij geeft zelf wel aan hoeveel hij wil hebben.
Ik hoor ook iedereen dat de CB aanraden om met 6 maanden te beginnen, nu hier niet hoor!
Mijn zoontje van 3, mocht ook met 4 maanden al aan de fruit- en groentehap, dat adviseerden ze me zelfs.
Mijn dochtertje van 4en halve maand, heeft een heel droge huid (géén exzeem dus!), maar ik mocht gerust beginnen met een groentehapje. Wel 's middags adviseerde ze me, want mocht ze met haar huidje reageren, dan was ze er 's avonds weer vanaf, en dan moest ik zowiezo maar twee weekjes stoppen. Dus ik ga ook beginnen!
En zo is het ook, als je merkt dat ze reageren, gewoon stoppen, en anders lekker doorgaan!

hoi,
als het fruit(wel allerlei smaken)goed wordt verdragen dan kan je het zelfde gaan doen met groente.3 dagen de zelfde smaak achter een.
om te kijken of er een reactie komt
succes

hallo,

onze zoon is nu 4 maanden en 1,5 week en wij zijn op de dag dat hij 4 maanden was met fruithapjes begonnen en hij vindt het heerlijk. En wij hebben het ff nagevraagd, maar wij zouden nu ook wel met groentehapjes kunnen beginnen. Dus wij gaan dat vanavond ook doen. Ben erg benieuwd, maar we denken dat hij er wel een beetje aan toe is.

Groetjes Yolanda

Terug
Bovenaan