fruit eten

Moet het toch even kwijt ben zo trots op ethan
Hij heeft vandaag voor het eerst vers fruit gegeten
Hij vond het geweldig dat hij de stukjes zelf in de mond kon doen en ik stond echt met open mond te kijken hoe goed hij kauwde nouwja beet met zijn tandjes het mooi klein zo dat hij het door kon slikken

Ben begonnen met een zachtere appel(elstar) en daar heeft hij de helft van opgegeten.

Morgen staat peer op het menu ben benieuwd

hij eet gewoon al zo goed daarom dat ik er vertrouwen in heb.. eet zelfs kleine stukjes vlees groente en aardappels zo weg..

ook zijn brood is zo weg

als ik iets vloeibaars wil geven bijv een bordje pap dan weigert hij dat doe ik het in een fles of beker wil hij het wel..

denk dat hij door heeft dat eten grover is en drinken vloeibaar is

Ik geef ook de hardere fruitsoorten zo uit het handje. Lekker makkelijk hoor. Geen geprak meer en hij gaat heerlijk met die 3,5 tand zitten raspen. Maar hij heeft het altijd al graag wat steviger en grover gehad. Peer vind ik zelf een verschrikking (het enige fruit dat ik niet lust) dus die komt eigenlijk niet op het menu.

we zullen zien wat peer brengt haha..

op dit moment eet hij meer fruit dan via het potje.. kreeg ik elke keer met moeite een half potje er in

en nu een halve appel en een 100cc water heeft hij gedronken

lekker hea dat ze het zelf kunnen eten?
alicia krijgt partjes appel, peer oid en een hele banaan of druiven gaan er ook zo in!
en dat met 2 tandjes krijgt ze het goed weg. dit doen we al 3 weken zo en nog niet een keer verslikt

Potjes gaan er hier ook helemaal in, maar ik maak het wel zelf. Dus ook grof. En ik vind het heerlijk om 's middags samen een paar stuks fruit naar binnen te werken. hij wordt wel vrij boos als ik een stukje pak maar dat doet hij met brood en ander eten ook. Alles is van mij denkt hij hahaahah. Jammer maar dat gaat niet op. Tussen de middag met het brood eet hij wel geprakte hap, maar dat is eigenlijk maar een klein potje. Bij mijn moeder krijgt hij een grote pot en die gaat ook op.

Terug
Bovenaan