fruit/groetehapjes

hallo,

Ik zit met een vraagje mijn zoontje is 3,5 maand nu zat ik een week op 4 flessen per keer van 135cc dit ging prima hij sliep van 21.30 tot 7.30 alleen nu wordt hij al weer een paar ochtenden om 06.00 wakker maar weet niet waarvan want als ik hem dan de fles geef heb ik dus vanmorgen maar gedaan drink hij hem niet op dus vraag ik me af waar hij wakker van wordt?! nu zit ik dus vandaag weer op 5 flessen vind ik niet erg alleen meneer raakt er zelf zo van in de war maar is het een idee om toch al wat rijstebloem bij in de laatste fles te doen (zodra ik dus weer op 4 flessen zit) maar ben gelijk ook een beetje bang voor verstopping want hij krijgt hier nu de omneo voor of zou het niet zo veel kwaad kunnen?
Het is misschien een typisch verhaaltje geworden maar misschien kan iemand me advies geven?

alvast bedankt!
groetjes,
jet
 
Hallo,

Mijn dochter is nu rond 7.00u wakker, maar wil absoluut niet eerder dan 8.00u haar flesje.... Ze speelt eerst een tijdje in haar eigen bedje en dan gaan we naar beneden waar ze vervolgens ook nog even speelt voordat ze de fles wil drinken.

Groetjes van Mieke
 
Hoi Jet,

Mijn dochtertje krijgt ook al vanaf 3 en een halve maand rijstebloem door haar laatste flesje. Ik geef haar ook Omneo, maar ze raakte niet verstopt hoor. Ik heb het wel opgebouwd. Eerste dag 1 theelepel, tweede dag halve eetlepel enz...
Ze krijgt nu 3 eetlepels door haar laatste fles (23.00), en ze vindt het heerlijk! Jammer genoeg slaapt ze nog niet door, maar ben wel al een week bezig om haar geen nachtvoedingen meer te geven. Hierdoor moet ik er wel 5 tot 10 keer af om haar een speentje te geven ter vervanging. Hopelijk went ze er snel aan dat ze geen nachtvoeding meer krijgt!
Succes met je zoontje!

Groetjes Fiona
 
Terug
Bovenaan