FRUIT(hapje)

A

Anoniem

Guest
heey...

wat grappig las net bij GEZOND ETEN een stukje over fruit eten...
Zoals ik ook in de reactie had gezet eet ik ook nauwelijks fruit...
Heb het geprobeerd met mijn dieet afgelopen najaar...
maar al snel was ik er weer zat van...
een tijdje gaat het goed en dan opeens geen zin meer in fruit liever een bakje chips s'avonds tijdens de film op de bank haha...

Waar ik dus wel helemaal gek van ben en ook iedere dag wel kan eten...
echt heel erg...
zijn de FRUITHAPJES en dan die tot 8 maanden...
HEERLIJK...

heb nu al medelijden met het kindje die er hopelijk snel mag komen...eet ik straks de fruithapjes leeg hihi...

haha.... ik vind ze ook erg lekker maar heb ze nooit voor mezelf gekocht... ze zijn wel gezond trouwens! Eet smakelijk!

@bloempje27 de laatste tijd koop ik ze ook niet meer...toen ik nog in een winkel werkte en er tegenover ons een kv zat en klein stukje lopen supermarkt kocht ik ze regelmatig...helaas mocht ik ook niet te vaak mijn neefjes en nichtjes eten geven toen ze nog kleiner waren (jongste nichtje wordt volgende week 6) aangezien ik zelf zo gek op de fruithapjes ben haha....

maar ja dit is voor mij wel de manier om fruit binnen te krijgen...heb het overigens ook weleens zelf gedaan met een blender verschillende soorten fruit door elkaar te doen en zo mijn eigen fruithapje maken maar dat vond ik toch iets minder lekker...

ik ga in ieder geval deze week bij de wekelijkse boodschappen paar potjes meenemen...
haha

Hihihihi, heb weleens gehoord dat mensen dit erg lekker vinden maar kende er tot nu toe nog geeneen. Nu wel haha!! Heb het zelf weleens geproefd maar vond het net zo lekker als gewoon fruit, niet lekker dus hihi. Ik eet dus nauwelijks fruit, slik geen vitaminepillen en drink veel cola. ben dus gewoon ongezond bezig. Maak me er nu nog niet druk om. Pas nog altijd in mt 36 en mocht ik zwanger zijn dan ga ik gezonder leven en dat blijf ik daarna dan ook doen.

Maarre....geniet maar van je fruithapje!!!
Liefs ciomama

Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld... Ik eet superveel fruit maar heb toch maat 40-42... Of zou het komen door al die koekjes bij de thee?

ooooh, zo herkenbaar! Hapje voor grote zus, hapje voor kleine zus (je raad het al, ik gaf ,mijn zusjes altijd de hapjes, inmiddels ook al weer 12 jaar geleden voor het laatast gedaan...) Maar die zijn idd. zo lekker!

Terug
Bovenaan