fruithap en 2de fles

A

Anoniem

Guest
ik geef sinds maandag fruithap. echt lekker vind ze het nog niet maar eet het wel op.
vanmorgen had ze de eerste fles om 5.45 uur. om 10.00 uur fruit en om 10.40 uur de fles. nu heeft ze de 2de fles erg onrustig leeg gedronken. hoe doen jullie dit. de fles vanaf de 1ste fles 4 uur later of nog wat later omdat er fruit tussen door zit. het was nu bijna een uur later en dan had ze er nog niet veel zin in. dus hoe doen jullie dit???
ze is nu 5 maanden

groetjes sibje

hoi sibje,ons schema is nu als volgt;

7.00 fles,180+6
10.00 fruit
11.30 fles180+6
16.00 fles180+6
18.00groente
20.30 fles210+7

jayda is de 16e 6mnd.misschien kun je hier iets mee groetjes

Hoi,

Wat grappig mijn zoontje is ook de 16e 6 maand ons schema is als volgt

7.00 fles 210 + 7 schepjes + nutrix
10.00 fruit
11.00 fles 210 + 7 schepjes
15.00 fles 210 + 7
17.30 groente
19.00 fles 210 + 7 + 3 schepjes nutrix

Mijn zoontje heeft idd ook weleens dat hij de fles van 11.00 niet helemaal leeg drinkt, soms bewaar ik het restje en geef ik hem dat een uurtje later, toen we net begonnen met fruit wou hij dat ook niet maar als je wat langer fruit geeft dan gaan ze eraan wennen en drinken ze vanzelf de fles weer leeg. Ik heb het toen maar even zo gelaten, als hij honger heeft drinkt hij wel dus ben ervan uit gegaan dat hij het zelf wel aan kon geven en dat is dus ook goed gekomen!

Groetjes Jolanda

Hoi Sibje,

Ik weet niet hoeveel fruithap je geeft. Maar je kunt 't beste met een
paar hapjes beginnen (6 of zo). Ze moeten namelijk erg wennen en anders
kunnen ze last krijgen van hun buik. Misschien dat ze daarom onrustig drinkt?

groetjes Mariska

Hoi Jolanda,
Ik zie dat je de flessen zo vol doet, mag ik vragen waarom?
200 is toch voldoende?
Ben gewoon benieuwd hoor..
Lieve is mijn derde kindje en ik heb bij allemaal nooit meer gegeven dan 180+6 nl..
Vind het flinke flessen naast ook al die bijvoedingen.
Lieve is 5,5   mnd en krijgt vijf keer 200, verder eet ze nog niets. ze vind er niets aan nl.
Groetjes Rina

Terug
Bovenaan