fruithapje/groentehapje NAAST/TER VERVANING VAN de fles?

De titel zegt het al: Liam krijgt nu af en toe fruit, maar moet ik dan minder fles geven of komt dat fruit er gewoon bij?? En hoe zit dat over een poosje met de groenten??
Thanx voor de reacties alvast!!

Liefs Kim (Liam 4 mnd en 13 dgn)

Zover ik weet, is het er voorlopig nog naast. Als ze straks echt meer gaan eten (zoals die 6 maanden potjes) dan kan er geleidelijk een fles vanaf.

ik ben op advies van de kinderarts nog niet met fruit bezig, omdat Andries al zo weinig drinkt, en als ik hem nu fruit ga geven gaat hij waarschijnlijk een deel van een flesvoeding laten staan.

hai,

ligt er ook een beetje aan hoeveel flessen je nu geeft, maar in de meeste gevallen beginnen ze met een paar hapjes als ze eenmaal een heel potje eten gaat er wel eens een fles af.

succes

Bryana drinkt 3a 4 flessen van 200 op een dag,en krijgt vanaf haar 4e maand fruit of een groentenhapje erbij.
Dus als ze ze verder goed drinkt kan ze best een fruithapje erbij!
groetjes
bryana 24wekn

Melk blijft het hele eerste jaar de hoofdvoeding. Al het andere is bijvoeding en komt ernaast. Ze moet echt haar buikje vullen met melk, als er nog plek is dan kan je dat opvullen met ander voedsel.

Marit krijgt nu 3 flessen, 1 papfles en 1/2 potje fruit en 1/2 potje groente en paar slokken diksap.
Ze krijgt voeding voor hongerige baby´s en johannesbroodpitmeel tegen het spuigen.
Marit 20 weken

Terug
Bovenaan